sâmbătă, 26 decembrie 2020

Vreau sã mã-nveți iubitul meu, iubirea



Vreau sã mã-nveți iubitul meu, iubirea...
Ca într-un ring de dans sã mã cuprinzi,
În palme sã ne ardã fericirea
Când dorul greu sub piele mi-l aprinzi!

Vreau primi paşi sã îi dansez cu tine,
Acelaş gând tãcut sã-l zãmislim,
Sã ne zâmbeascã ramurile pline
De aur crud, când luna o topim!

Învațã-mã iubirea, disperarea
Ce ochii mei o vor trai prin tine
Şi sã simțim cum se-nfioarã marea
Sub geana dãruirilor depline!

Vreau sã mã-nveți iubitul meu, iubirea
Cu luna-n geam mereu sã ne iubim...
În palme sã ne ardã fericirea
Şi niciodat' sã nu ne despãrțim

Iar ochii mei ce vor trãi prin tine,
Sã îi înveți iubite, disperarea...
Sã simt cã-ntregul cer ne aparține
Când trupul meu îți va simți chemarea!

de
Gabriela Ryelle Panait

Niciun comentariu: