marți, 22 decembrie 2020

Din nou despre aromaterapie si Aroma Land

Scriam recent despre aromaterapie, despre uleiurile parfumate și produsele firmei Aroma Land pe care sper că le-ați încercat sau urmează...

Brandul de produse de aromaterapie Aroma Land, marcă a companiei româneşti Electric Masters SRL, a fost lansat acum 20 de ani şi a devenit, de-a lungul timpului, sinonim cu calitatea şi inovaţia în acest domeniu.

Marile case de parfumuri europene cu care lucrează dar și experiența Aroma Land în domeniu i-au determinat să ducem la un alt nivel arta utilizării esenţelor aromatice pentru odorizarea interioarelor dar şi pentru echilibrarea şi armonizarea corpului, a minţii şi a spiritului!

Aroma Land oferă clienţilor o gamă completă și diversă de produse de aromaterapie constând în uleiuri, beţişoare, lumânări şi plante parfumate, săculeţi parfumaţi dar şi accesorii pentru utilizarea acestora.

Ieri am primit cadou alte 3 uleiuri pentru aromaterapie și anume uleiuri volatile de portocală, măr și scorțișoară. 


Toate cele 3 mirosuri îmi trezesc amintiri frumoase mai vechi sau mai actuale.

În vremea copilăriei mele portocalele se găseau foarte rar și de regulă primeam câteva de la Moș Crăciun care pe vremea aceea se numea Moș Gerilă. 


Mama mă lua în oraș împreună cu fratele meu și după ce ne întorceam de la cumpărături găseam sub brad în dormitor cadourile iar în casă de la intrare se simțea mirosul de portocale. 

Portocalele erau învelite într-o hârtie subțire cerată și sincer mie mi se părea că miroseau mai pregnant decât acum când se găsesc pe toate drumurile. 

Marea dilemă a noastră era pe unde a intrat moșul, toată noaptea mă frământam împreună cu fratele meu să aflăm răspunsul. 

L-am aflat târziu, mama lăsa cheia la vecina și de aici totul era simplu. 


Anul trecut fiind în vacanță în Grecia în apropiere de Corint m-am plimbat deseori prin plantațiile de portocali și măslini și m-am încumetat să gust din portocalele care aveau coajă verde. 

Voi ați încercat asta?

Tot în vremea copilăriei mele îmi petreceam de regulă vacanțele la bunici acolo unde bunica dinspre mamă ne făcea duminica câte o plăcintă cu brânză sau cu mere. 

Bunicii mei aveau 2 capre și câțiva meri în curte așa încât ingredientele erau la îndemână. Mai complicat era cu procurarea zahărului care în anii 70 era raționalizat ca și uleiul, faină, pâinea și mălaiul. 

Plăcinta era făcută cu foi frământate de bunica din aluat de pâine și coaptă în cuptorul sobei cu lemne pe plită căreia iarna stătea mereu o cană emailată plină cu vin fiert îndulcit cu puțin zahăr și aromat cu scorțișoară. 

Scorțișoara se punea și la plăcinta cu mere sau atunci când coceam dovleci în sobă toamna și umpleam curtea de mirosurile apetisante.


Deoarece mai avem câteva zile până se apropie Crăciunul, o mare sărbătoare a creștinilor din toată lumea cu toți vom împodobi bradul, în fiecare casă vor răsuna colindele și cu toate restricțiile impuse de pandemie ne vom bucura de aceste sărbători.

Și pentru că deja am aceste uleiuri parfumate le voi folosi pentru crearea unei atmosfere plăcute specifice unei sărbători la:

·Parfumarea florilor de potpourri

·Parfumarea săculeților parfumați folosiți în decorarea bradului

·Parfumarea aerului prin difuzare într-un vas de aromaterapie ceramic sau printr-un aroma difuzor cu ultrasunete.

Cea mai frumoasă și curată sărbătoare a omenirii e aproape.

Mă rog de iertare celor cărora le-am greșit vreodată (dacă le-am greșit).

Mă rog de îngăduința celor care au impresia că sunt ciufut, îngălat, încrezut, înfumurat, trufaș, manipulativ său mai știu eu cum.

Mă rog de sănătate, fericire și prosperitate a destinului pentru familia și toți prietenii mei.

Să ne vedem și să ne auzim cu bine în plină sărbătoare a Nașterii Mântuitorului.

Niciun comentariu: