sâmbătă, 26 decembrie 2020

De Crăciun să fim mai buni...

"Sunt zile de sărbătoare și zice-se că  suntem buni și dăruim iubire și...
Hai să  vedem cum e cu iubirea asta. O masă  are nevoie de 4 picioare să  se sprijine și să fie numită  masă.  
Voi aveți  4 oameni care să  vă  iubească  așa cum sunteți  când sunteți  în curul gol ?  Necondiționat?  
Dacă  îi  aveți  e bine, pentru că  eu nu am.  
Să  aveți  o masă  cu iubire și nu doar cu produse pe ea! "(AncaN)

Voi aveți 4 oameni pe care să vă bizuiți oricând? 
Greu de găsit... 
Asta vară am căzut de pe o scară în casă... 
Am dat câteva telefoane nu a venit nimeni. 
O colivareasa habotnica mi-a spus că se roagă pentru mine. 
Alte persoane nu au răspuns la telefon sub diferite pretexte. 
Într-o seară am alunecat pe stradă și am căzut într-o baltă. 
M-au ridicat niște tineri. 
De ce unii oameni cred că viața asta e mai frumoasă și mai ușoară dacă îți trimit icoane pe Whats Up? 
Sau că ei sunt mai buni dacă au icoane la fotografia de profil pe Facebook? 
Icoanele și rugăciunile au rostul lor însă excesele devin nocive.
Mi-ar plăcea să existe rugăciuni care să facă să dispară ratele la bănci sau datoriile la furnizori. 
Mulțumesc celor care se roagă pentru mine acum și mereu și ii rog să mă ierte dacă am interpretat greșit gestul lor. 
Luni merg să îmi plătesc facturile și să îmi cumpăr medicamente!
Să aveți sărbători liniștite! 
Aviz colivareselor habotnice:
"Vaccinul nu vindecă prostia, deci nu puteți sta liniștite!" 

Niciun comentariu: