marți, 1 decembrie 2020

La mulți ani draga mea România!

"Stiu ca azi e ziua nationala si teoretic toti ne bucuram de nu mai putem si ne cam da mandria pe afara. Mai ales in pozele de pe Fbk. Poate o sa ziceti ca sunt acida si deplasata in asta zi de sarbatoare. Eu mi-as fi dorit sa fie parada militara in toata regula si lume pe strazi care sa aclame si sa se bucure caci vremea de afara era perfecta pt asta. In loc de asta, am "beneficiat" de o ceremonie restransa de 30 de minute, asa de fatada ca sa nu zicem ca nu a fost nimic iar oamenii cu tricolorul in mana au fost opriti sa ajunga acolo si strazile inchise. Trist! 
E mai rau decat in comunism. Mi-as fi dorit sa vad oamenii veselindu-se in parcuri, pe la restaurante cu fasole si ciolan (cine mananca) si dansand Hora Unirii. Nu m-am lamurit daca se aprind azi beculetele.
 Doar concertele de ieri si de azi si ceremonia de resfintire a crucii de pe Caraiman ne-au mai adus aminte ca e sarbatoare azi. Ni se iau rand pe rand toate drepturile si bucuriile iar noi le dam de buna voie si ne lasam dezbinati in numele unui bau bau imaginar. Dar am vrut democratie! Nu am sa inteleg asta. Un prieten de pe Fbk intreba retoric tu ce ai facut pentru Romania? Si cred ca e o intrebare la care ar fi bine sa reflectam cu totii. 
Ce-ti doresc eu Romanie si romani? Sa nu va aduceti aminte doar la sarbatori ca sunteti romani, sa va aduceti aminte din ce neam viteaz va trageti si ca oamenii si-au dat viata pentru noi in '89 ca sa fim liberi. Nu mai fiti obedienti si cu demnitate si curaj spuneti NU abuzurilor, NU incercarilor de dezbinare si stirbire a identitatii nationale, NU celor care incearca sa va sperie si sa va ia libertatea, NU o mai dati de buna voie ca niste oi obediente si NU mai acceptati sa fiti calcati in picioare. Aveti curaj si spuneti STOP pe aici nu se trece!
Draga Romanie iti doresc trezire profunda si coloana vertebrala!

La multi ani Romania! 🇷🇴" ( Mădălina Iancu) 

Niciun comentariu: