sâmbătă, 19 decembrie 2020

Sfaturi antiCovid și nu numai...

Câteva sfaturi anticovid din partea cuiva care a depasit momentul: sa credem în puterea corpului nostru de a lupta cu boala, sa ne creștem sistemul imunitar nu doar prin vitamine și suplimente, dar și prin alimentație, sport,  odihna, și mai mult decât atât, prin felul nostru de a gândi.  

Sa lăsăm deoparte orice sentiment sau emoție negativa, sa ne iubim pe noi înșine și sa cultivam empatia, sa abandonam gelozia, invidia, sa nu fim sclavii banilor și functiilor (banii vin și pleaca), sa renunțăm la trufie (în sensul ca nu suntem doar noi cei care conteaza), sa nu-i mai criticam pe ceilalti (chiar si pe politicienii carora le- am dat votul si mereu ne dezamagesc), sa avem timp pentru lucrurile care ne fac placere, sa ieșim în natura, sa știm sa spunem și da și nu, sa nu mai cautam compania celor care nu ne suna mai niciodată, sa nu mai cerșim tuturor atentie (nu putem iubi și nu putem fi iubiți de toti), sa ne înconjuram de oameni cu care rezonam, sa descoperim copilul din noi și sa îl lasam sa se manifeste, sa fim recunoscatori în fiecare secunda pentru viața pe care o experimentam și sa ne eliberam de frica traind în momentul prezent, nici în trecut și nici în viitor... 
Eu am hotărât sa fiu la cârma alegerilor din viața mea. 
Nu mai am timp sa mă pierd în lucruri inutile și care nu sunt pentru mine. 
Este o rețetă nu doar anticovid, dar și pentru o viață echilibrata. Noi suntem ceea ce gândim.(A. D. ) 

Niciun comentariu: