joi, 31 decembrie 2020

Mesajul lui Ștefan V. pentru prieteni cu ocazia Anului Nou

"Anul 2020 a fost un an de rahat. De rahat pe toate fronturile. 
Românii au votat fix un rahat . 
Covidul și-a făcut treaba nestingherit,pentru că unii au,în loc de creier,fix un rahat. 
Pentru ei,cei cu rahat în loc de creier, ceilalți sunt fix un rahat. 
Nu contează,sunt zero,ei rahații să împărățească lumea,ăilalți n-au dacât să crape. 
Anul ăsta a început rău și se sfârșește la fel. 
MIE anul ăsta nu mi-a adus mare lucru. 
Poate mi-a amplificat mai mult decât era necesar,senzația de vomă. 
Pentru ce văd,pe cine văd și pentru că văd că România nu are scăpare. Nu poate scăpa de prostie,e așa îndrăgostită de ea,încât numai moartea îi va despărți. 
Să vă fie bine la anul. 
Gândiți mai mult și mai bine ca anul ăsta. 
Încetați odată pentru totdeauna cu pupatul în c*r al celor ce vă aburesc,cam de vreo 31 de ani,încoace. 
Că vă va fi bine și frumos. Iubiți-vă familiile,iubiți-vă părinții,copiii,nepoții,lăsați dragostea pentru politicieni. 
Politica nu e tărâmul făgăduinței. Politicienii,nici atât. 
V-au vrăjit,vă vrăjesc și o vor face în continuare. 
Lăsați-i să vorbească,nu mai cădeți pe spate la orice bășină de-a lor,lăsați-l dracu pe vaaaaai,uau,bravo,că va fi vai de capul vostru. 
Treziți-vă,de 31 de ani tot dormiți,treziți-vă odată. 
Hai că mă enervez din nou. 
La mulți ani vouă,celor ce-mi sunteți din familie și din prieteni,atâția câți mi-ați mai rămas prieteni. 
Mesajul meu e universal,se adresează toturor.
Prin urmare,anumite pasaje sunt dedicate altora,nu vouă,altora care,de prea multe ori,se bagă prin conversațiile mele cu voi,de-a proasta. 
Ca musca în c*rul calului. 
Pentru ei,am mijlociul,neobositul meu mijlociu,veșnic vigilent la orice derapaj. 
La anul și la mulți ani !..."

Niciun comentariu: