vineri, 26 august 2016

Trupa Konthrast la Craiova


Iubitorii muzicii bune şi ai rock-ului în special au avut ocazia, să-i vadă şi să-i asculte pe membriii  trupei Konthrast din Cluj, în Piaţa Mihai Viteazul din Craiova.
Trupa a fost invitată să cânte în deschiderea ediţiei a-3-a a Festivalului "Puppets Ocuppy Street", în Piaţa Mihai Viteazul, începând cu ora 22.30.
Timp de circa 30-40 de minute membrii trupei ne-au prezentat piesele lor de rock melodic, gen muzical  care din punctul meu de vedere este accesibil tuturor oamenilor, mai mult sau mai puţin melomani sau cunoscători în ale rock-ului.




Din păcate la acest concert foarte relaxant şi paşnic nu au fost prezenţi prea mulţi craioveni, majoritatea celor prezenţi erau părinţi cu copiii prezenţi la parada păpuşilor şi câţiva rockeri tineri cu excepţia organizatorilor, i a jandarmilor şi poliţiştilor prezenţi că de obicei la astfel de manifestări şi a echipelor de televiziune sau a fotoreporterilor.
Spre finalul concertului rămăseseră câteva zeci de spectatori cărora le-a plăcut muzica celor de la Konthrast.
La un moment dat am avut impresia că li s-a impus să încheie concertul puţin după ora 23.00, din motive pe care nu le cunosc.
Am plecat de acasă dornic să ascult muzică bună şi am reuşit, cele câteva melodii pe care le-am ascultat mi-au plăcut, îmi va face plăcere să-i revăd pe cei de la Konthrast şi să fiu prezent la viitoarele lor concerte dacă voi mai avea ocazia.
Este regretabil că, în condiţiile în care se mobilizează atâtea resurse pentru a se organiza câte o mică manifestare culturală în oraşul în care locuim, mare majoritate a concitadinilor noştri sunt indiferenţi şi absenţi la multe dintre aceste evenimente.
O carte o poţi reciti oricând, un film poate fi vizionat la orice oră, o emisiune tv poate fi înregistrată însă manifestările din oraş sunt unice, mai ales cand in program sunt  invitaţi valoroşi, aduşi cu mare efort, a căror prestaţie merită să fie urmărită pe viu.
Pentru cei care aseară nu au reuşit să-i asculte pe cei de la Konthrast pot găsi câteva din melodiile lor pe Youtube.



Audiţie Plăcută!


Niciun comentariu: