luni, 22 august 2016

La plimbare cu Sara

Este duminica, este o zi calda de august, cu putini nori si mult soare, cu temperaturi de peste 30 de grade.
O vreme superba pentru plaja pentru cine este interesat; deja vine toamna, peste cateva weekenduri nu vom mai avea ocazia sa ne bucuram de apa sau nisip si ne vom muta la bazinele acoperite.
O iau pe Sara si plecam impreuna in Gradina Botanica, unde vom face impreuna putina miscare in cadrul natural al acesteia.
Ca la orice loc de agrement din Craiova in zona nu exista decat cateva locuri de parcare, asa incat las masina intr-un loc unde oprirea este interzisa.
Carcotasii ar putea spune: " Dar de ce nu ai parcat in parcarea subterana, aia utilizata 10 la suta in fiecare zi? Aia facuta cu bani europeni pentru care s-a distrus parcul de la teatru!Aia cu care se mandresc unii sau altii dar nu produce nimic, este doar un subiect controversat si o bila neagra pentru fosta administratie.Si actuala intr-un fel. "
"Pentru ca am GPL de multi ani si masinile cu GPL nu au voie sa parcheze acolo!", as raspunde persoanei curioase.
La ora 11 este foarte multa lume pe alei sau pe banci, pensionari care discuta diverse, mamici cu copii mici in carucioare sau un brate, copii cu bicicletele, indragostiti care se plimba tinandu-se de mana sau stapani de animale de companie latratoare pe care le plimba tinandu-le de lesa.
Toti oamenii o admira pe Sara, este o catea supusa, docila si jucausa.Si mai ales frumoasa foc si inteligenta.Mult mai inteligenta decat unele persoane pe care le cunosc.
Moare de cald, nu am luat apa cu mine si nici nu am vazut tasnitori in zona, dar poate bea apa la discretie din lac.
Dam vreo 3 ture de gradina si ma decid sa ma ascund undeva unde sa putem sta in liniste.
Am fost intrebat de 133 de ori de catre diverse persoane daca o tund, daca nu-i este cald, daca musca si daca o tin la bloc.Si ce-i dau sa manance.Si daca are pureci.Si daca vecinii o tolereaza.Si unde doarme.Si cati ani are.Si de unde o am.Si cat am dat pe ea.Si daca a facut pui.Si daca nu a facut nu as vrea sa faca?


Asa ca ne asezam pe o banca cu flori sculptate in asa zisa Gradina Japoneza pe malul baltii aflate in zona.
Care de fapt aceasta gradina este un chiosc construit dupa arhitectura orientala, prevazut cu banci sculptate, chiosc care este amplasat  pe un fel de insula.
Eu as fi preferat o cladire cu specific romanesc insa nu decid eu lucrul acesta.


In balta inoata cateva rate colorate pe care Sara le monitorizeaza permanent.
I-am dat drumul din lesa si adulmeca non stop prin iarba cu ochii inspre lac si ratele galagioase.



Apare un caine mai mic in talie decat Sara, tuns, negru cu coada in sus.Este baiat, Sara se urca pe el, il tavaleste prin iarba.Apare si stapana, o doamna mai in varsta decat mine, intram in vorba despre caini, rase, alimentatie, vaccinuri, medici veterinari si frizeriile pentru caini.Imi spune ca si-a castrat catelul acum multi ani, si ca nu m-a mai vazut prin zona, ce e drept nici eu pe dumneaei pentru ca merg destul de rar cu Sara acolo, preferam Parcul Romanescu insa pana termina lucrarile acolo este de preferat Gradina Botanica.
Dupa vreo 3 ore de plimbat, stat si discutat ne indreptam spre casa, la iesire gasim parcata o masina a Politiei Locale ai carei ocupanti probabil au fotografiat masinile parcate neregulamentar.
Ocupantii stau la umbra sub un pom  facandu-si vant cu sepcile si masina lor sta in soare, in mica parcare de la intrarea in gradina.
O fetita care sare coarda vine sa o mangaie pe Sara.
Sara sare cu labele pe fetita si se bucura impreuna cu aceasta.
Cladirea de la intrare este vopsita in multe culori si ma intreb ce vrea sa reprezinte multitudinea aceea de culori.


Si nu am aflat inca unde a disparut statuia lui Alexandru Macedonski.

Niciun comentariu: