miercuri, 10 august 2016

Despre soacre ( Pamflet inspirat din realitate )

Richard a vrut să se însoare. Nu l-a lăsat conştiinţa,  mama, soacra sau viitoarea mireasă.
Din popor se zice să te uiţi la mama alesei, ca să ştii cum va fi aceasta, adică mireasa, aleasa inimii tale peste 25 de ani. Poporul ăsta al nostru a fost deştept prin zicale şi proverbe, chiar dacă creatorii anonimi nu aveau liceu, facultate, masterate, doctorate sau plagiate. diplome de la Herculane sau la Spiru Haret.
Unele viitoare soacre nu i-au plăcut deloc, altele nu l-au plăcut ele pe Richard iar pe unele nu a apucat să le mai cunoască deoarece i-a fost suficient să le cunoască progeniturile, care erau mai rău decât cea mai rea soacră.


Orice fetiţă este o viitoare soacra, de la naşterea acesteia începând se conturează şi se formează caracterul viitoarei soacre, indiferent că este mamă de băiat sau mamă de fată, soacra este o persoană oribilă, însă un rău necesar pentru unii.
Unele mame de băieţi pe care le-am cunoscut până acum sunt cele mai mame dintre mame, şi cele mai soacre dintre soacre.
Îşi cocoloşesc atât de rău copiii, încât pe unii îi transforma în nişte găligani-pămpălăi-neajutoraţi cărora le schimba scutecele şi la 25 de ani.
Le dau să sugă şi după ce se însoară şi critică tot ce nu fac nurorile lor, care de fapt nu fac nimic bine pentru odorul lor.

Soacra şi nora sunt ca şoarecele cu pisica.
Pentru găliganul-pămpălău-neajutorat viaţa este un stres permanent pentru că pendulează între mama autoritară şi soţia pe care el şi-a ales-o de bunăvoie iar cele două nu se înghit never. Permanent trebuie să aleagă între mama şi soţie şi are zilnic parte de certuri din cauza aceasta.
Situaţia este agravantă atunci când toţi locuiesc în aceeaşi casă.


Unele mame de fete le inoculează acestora subliminal ideea ca ginerele bea, umblă după femei, are anturaj dubios şi că mai bine este să stea în casă, acolo unde este monitorizat permanent şi nu poate face tâmpenii.
Acesta iese din casă numai cu bilet de voie şi atunci când stă şi el cu băieţii la o bere, devine dobitocul grupului, fiind sunat din minut în minut de nevastă, soacra şi copii.
Ca să aibă linişte în casa întotdeauna minte că se duce la serviciu sau în delegaţie indiferent unde merge.
Iar când scăpa din casă... dus este.

Pentru că soacrele de multe ori au un comportament deviant, deşi îşi iubesc fiica sau fiul, îşi nimicesc treptat treptat ginerele sau nora şi distrug familia copilului lor.
Mai grav este atunci când copiii acestora nu îşi dau seama de pericolul pe care îl constituie mama lor şi atunci când conştientizează este deja prea târziu.
Mama lui M uita să bată la uşa uneori, atunci când intră în dormitorul acestuia, la care nu încuiase uşa cu cheia, iar acesta se afla cu soţia in momente intime.
Mama domnişoarei X făcea tensiunea 24 când auzea prima silabă a numelui viitorului ginere.
Coană preoteasa, mama domnişoarei Y, drăcuia găinile, ginerii, pe preot, pe Scaraoţchi şi pe cine mai avea ea chef, inclusiv în biserică, în Noaptea de Înviere.
Doamna Z, mama domnişoarei T, îi făcea curat acesteia în apartament în lipsa, îi calca rufele, îi cotrobăia prin dulapuri unde i-a găsit vibratoarele şi alte jucării destinate adulţilor.

O soacră Dumnezeu să o ierte îşi iubea foarte mult copiii, nepoţii şi nepoatele dar nu avea pic de clemenţă pentru gineri şi nora deoarece copiii ei aleseseră ultimii oameni ca partenerei de viaţă.
I-ar fi otrăvit pe toţi după ce i-ar fi tras în ţeapă, tras pe roata, ars cu fierul înroşit, i-ar fi spânzurat de picioare cu capul în jos şi lăsat în soare pe câmp, în pielea goală unşi cu miere de albine să-i bâzâie muştele.
A murit, urându-le săraca numai de bine, şi lor şi rudelor acestora şi tuturor celor care aveau vreo legătură cu ei.
Tot poporul acesta pus pe  şotii a născocit glume şi bancuri cu soacre, caricaturi cu soacre, desene animate cu soacre, filme şi scenete cu soacre.
Soacrele au fost permanent un subiect amuzant pentru toată lumea iar exemplele ilare cu acestea sunt infinite.



M-am întrebat uneori de ce nu sunt bancuri cu socri.
Am văzut şi mulţi socri ciudaţi, poate mult mai ciudaţi decât soacrele pe care l-am întâlnit eu până acum.
Am întâlnit şi multe soacre care se comporta civilizat, decent şi frumos.
Soacra voastră cum este?

2 comentarii:

. spunea...

Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
*Dacă vrei liniște în casa ta.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei o vrajă de noroc.
*Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
Si etc,
Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

Marea mea mărturie despre modul în care concep cu ajutorul DR DAWN, am reușit să rămân însărcinată, dar mi-a fost foarte greu să rămân însărcinată, am fost diagnosticată cu PCOS și insuficiență ovariană prematură, dar după mulți ani de încercare încă nu a fost posibil concepe până când am dat peste DR DAWN, am cumpărat de la el un medicament pe bază de plante pentru sarcină cu ingrediente naturale și mi l-a trimis prin UPS și după ce l-am folosit așa cum mi-a spus el, două săptămâni mai târziu eram însărcinată și această știre m-a făcut cea mai fericită femeie de pe pământ, am născut un băiețel frumos, tot cu ajutorul lui DR DAWN, sunt însărcinată în 8 luni acum, voi sfătui pe toți cei care caută ajutor pentru a rămâne însărcinată. sau poate pentru a vă împăca cu iubitul sau partenerul lor, puteți contacta acest medic grozav, a ajutat o mulțime de oameni pe care i-am prezentat, este o persoană foarte sinceră și de încredere, scrieți-i pe Whatsapp: +2349046229159