sâmbătă, 6 august 2016

Moonlight Breakfast la Craiova, dans, muzică bună și vise.

-Bună ! Tu știi că în Vamă este festival latino? , întreb ieri o prietenă care se afla acolo, în Vamă.
-Bună! Nu am văzut niciun dansator latino pe aici! ,spune ea.
-Nici afro? Vezi că sunt unii care dansează așa sălbatic, în grup ...ceva asemănător cu dânsul canibalilor în jurul focului când fierb în ceaun o tanti grasă și apetisantă.
-Nici!
-Cum naiba? Că văd că tot postează pe facebook,  unii sau  alții că sunt în Vamă sau merg spre Vamă...
Lorenzo și alții postează că merg la Brașov, acolo este o manifestare de tango argentinian.
M-am trezit cu o durere de cap.Am băut două cafele.Fără țigara.La chioșcul de cartier când am mers să cumpăr pâine o fată frumoasă cu o tabletă în brațe m-a întrebat dacă fumez.
I-am răspuns că nu, am întrebat-o dacă fumează, mi-a zis că da, i-am recomandat să se lase cât mai are timp și îi este mai ușor.
Mi-a zâmbit frumos.M-o fi înjurat în gând, cine știe! Cu tot zâmbetul ei frumos nu mi-a trecut durerea de cap.
-Hei ce faci în Vamă?, întreb o amică astăzi.
-Mananc, la Ceaunul cu sarmale cu smântână, ceapă prăjită și bulion, fără piftii! (asta e un nume de cârciumă imaginar )
-Pofta bună!, îi spun.Ce este pe acolo?
-Tâțe și tatuaje, urcă în mașină și vino încoace!
-Pentru atâta lucru nu conduc eu 1200 de km!Am alte planuri pentru concediu....
Cred că de le lansarea de carte de ieri mă doare...a vorbit o lentiloasă peste mine non stop.
La 10 centimetri de mine, mi-a mai luat și oxigenul vital timp de o oră.
Cum doream să zic ceva se băgă în discuție, nu cred că am reușit să termin o propoziție complet că făcea ea completări.
O să vă povestesc mâine despre lansare, evident și acolo s-a dansat, dansul este prezent peste tot, s-a dansat Zorba, sau mai precis și Zorba, o melodie tristă...dar frumoasă.
Sau poate melodia nu este tristă, filmul a fost trist, cine mai știe acum? Ar trebui să îl revăd zilele astea...tot este weekend.
Și să citesc mai mult, am dat minim 100 de lei pe cărți săptămâna asta,  acum rămâne să le și citesc când voi avea timpul necesar.
Am adormit citind.Am visat la termocentrala de la Ișalnița scotea fum pe vreo 10 coșuri.O doamnă mă invitase la o cafea la Râmnicu Vâlcea, și strigă la mine să vin mai repede că se răcește cafeaua.Altă doamna vorbea la Tradem despre medicină.Daniela dansa tango argentinian cu Carl Lewis.M-am trezit brusc fără durerea de cap și am plecat în Centrul Vechi.
-Salut John, ce faci?
-Plec în Vamă la festivalul latino!
-Pai faci mai mult pe drum decât stai acolo...
-Nu contează!
Am aflat de ce nu se văd dansatorii latino prin Vamă.
Cică îi iau la bătaie vamaiotii pentru că nu suporta latino pe teritoriul lor.
Sper că e o glumă proastă!
Alina este tristă, primăria nu i-a dat aprobare pentru party latino la terasa.Cică deranjează vecinii.
-Nu fi tristă, și așa azi mâine nu are cine dansa, lumea este plecată în Vamă!
Vali s-a făcut cascador, poarta casca în Vamă.A lăsat boxa la Alina în bar.Dacă pățește ceva boxa este pe mâini bune.


Nicolae se pozează in boxeri cu cadâne la Nisipurile de aur.Amicii lui postează comentarii haioase.



M-am întâlnit cu pensionarii, bem o bere la terasa la Alina; îi iau cu forța în Dynamyk și am o surpriză pentru ei.
Este lume puțină, dar este loc berechet pentru dans.
Dansez și eu câteva dansuri cu o fată care miroase îngrozitor a transpirație, apoi cu o  fată drăguță cu bluză fără spate și fără sutien și o fată nouă care dansează foarte frumos.
Îi iau pe pensionari cu forța la Concertul trupei Moonlight Breakfast de la Summer Dine & Vibe.
Concertul a început pe la ora 1.30 și a ținut până pe la ora 3.00.
S-a dansat și cântat, trupa a fost pentru prima dată la Craiova, atmosferă a fost minunată și ne-au promis că vor reveni cu plăcere.
Părerea mea personală este că oamenii ăștia cânta muzica pentru un public cu un anumit nivel de educație muzicală...deh acum membrii trupei sunt stabiliți în Viena, un oraș boem unde se cântă la fiecare colț de stradă.
Este lăudabil faptul că niște persoane au adus o trupă atât de bună în oraș.
M-a impresionat faptul că acolo erau cel puțin 20 de persoane, care știau versurile melodiilor.
Cânta o muzică elaborată completată de o voce foarte interesantă și nu au fițe, au colaborat și interacționat cu publicul și la final au mai cântat încă 3 melodii înainte de a ne despărți.
Și locația este frumoasă și se merită să  petreceți o noapte acolo...




Am adormit instantaneu, am visat că eram în Vamă și mă dădeam cu parapanta.
La Râmnicu Vâlcea cafeaua s-a răcit.La Tradem spectatorii au adormit.Daniela face ocho singură.




A răsărit soarele.Haideți la plajă!





Niciun comentariu: