duminică, 7 august 2016

Condoleanțe pentru Majestatea Sa!

Despre Majestatea Sa, Regina Ana a României vorbește și scrie de câteva zile toată lumea.
Unii scriu de bine alții scriu de rău.
Mi se pare o impolitețe să vorbești de rău o femeie care a murit.
O femeie care a fost soția Regelui României, un rege forțat să abdice și apoi alungat din țară de comuniștii și guvernul instaurat atunci, guvern care a falsificat alegerile generale.
O femeie de viță nobilă care a avut o viață foarte frumoasă, activa și interesantă.

Eu cred că am avut ghinionul să nu-i avem drept conducători pe Rege și soția acestuia.
Soarta noastră ca popor în mod cert ar fi fost mai bună, dacă după revoluție, când a fost doborât comunismul nu am fi avut un președinte  cu studii la Moscova, care a asistat pasiv la furturile și distrugerea țării.
Azi am trecut pe la Catedrala Mitropolitană Sfântul Dumitru, loc unde niște oameni cu bune intenții au deschis o Carte de Condoleanțe în memoria Majestății Sale Regina Ana.



În fața mea două femei în vârstă au scris câteva cuvinte frumoase în Cartea de Condoleanțe și discutau foarte frumos despre viața reginei și a familiei Regale.
Dacă aveți timp, puteți trece să scrieți câteva cuvinte în Cartea de Condoleanțe, până pe data de 13 august 2016.
Dumnezeu să o odihnească! Condoleanțe Familiei Regale a României!

Niciun comentariu: