miercuri, 10 august 2016

Despre ceea ce face Untold dintr-un oras

Clujul este un oraş care a evoluat permanent în ultimii 26 de ani.
Clujul este al-2-lea oraş ca mărime din România, cu o economie puternică şi mult capital străin atras în zonă.



Multă lume nu ştie ce înseamnă Untold.
În afara faptului că este un eveniment muzical de excepţie, acest festival a adus în Cluj 180.000 de turişti din afara oraşului.
Aceşti turişti au cheltuit 18 milioane de euro în oraşul Cluj, în cele 4 zile de festival.

Circa 27.000 de turişti au fost turişti străini, veniţi special pentru acest festival.




Emil Boc primarul Clujului a fost prezent la festival ţinându-şi soţia pe umeri.



Locurile de cazare din hoteluri pensiuni etc au fost insuficiente, o mare parte a turiştilor au fost cazaţi la cetăţenii din oraş, în gazdă cum se zice pe întreaga durată a festivalului.

Ursus, Banca Transilvania, JTI, Pernod Ricard, Coca Cola, Google, Digi Mobil sunt doar o parte dintre cei care au spus da provocării UNTOLD. Ca şi aspect interesant, Google face anual o selecţie de 5 evenimente majore în Europa cu care să îşi asocieze imaginea, UNTOLD fiind opţiunea lor principală pentru această regiune.
 În cifre, UNTOLD 2016 a însemnat: 23 milioane euro suma totală generată de festival, din care 80%, adică 20 milioane, au fost banii atrași în Cluj Napoca. (http://www.cronicipebune.ro/prapastia/)

Este firesc ca un oraş să evolueze atunci când curg milioanele de euro înspre acesta.

Oare când va lua şi Craiova exemplu Clujului? 




Niciun comentariu: