miercuri, 24 august 2016

Piste pentru biciclişti?

În postarea mea de ieri îmi exprimam regretul că nu am pe unde plimba nişte musafiri din străinătate care nu au vizitat niciodată Craiova.
Un domn simpatic mi-a sugerat să-i duc în vizită la prieteni.
Altul a spus că nu prea am unde să-i duc.
Un tip a comentat că există multe locuri cu încărcătura istorică dar nu am aflat care sunt acestea iar altul mi-a sugerat să caut că am unde să-i duc.
Aşa că am început să caut şi am fost oripilat de câteva imagini din Parcul Romanescu, acolo unde nişte oameni au trasat marcajele pentru pista de biciclete.
Se pare că acolo s-a construit una din autostrăzile mult aşteptate de către olteni.
Mai rămâne să amplaseze semafoarele şi indicatoarele rutiere şi lucrarea este gata.
Analizând fotografiile de mai jos avem dovada clară a îmbinării prostului gust cu risipa.



Eu cred că acolo unde predomina cadrul natural cum este cazul parcurilor, acesta nu trebuie bruiat cu adaosuri sau accesorii artificiale iar acolo unde acestea sunt necesare trebuie să fie cât mai discrete şi în armonie cu ceea ce este în jur, şi aici vorbim de bănci, stâlpi, garduri, culori, vopsele etc
Este clar că oamenii ăştia vor să îşi bată joc de noi şi de tot ceea ce reprezintă parc sau natură, distrug, murdăresc şi  nu se consultă un peisagist, un arhitect sau designer.
Din fotografii aspectul zonei este jalnic şi clar trebuie luate măsuri să nu se mai consume tone de vopsea necesară la vopsit ţevile de gaze prin oraş.
Voi ce părere aveţi?

Niciun comentariu: