luni, 20 iunie 2016

Ziua Cainelui-Invitatia.Drumul.

Toata lumea a auzit de Ziua femeii, Ziua Independentei, Ziua teatrului si alte zile...

Ares a implinit sase ani.Stiti cine este Ares?


Ares este un caine ciobanesc german, un caine inteligent, frumos, deosebit.

Pentru cine nu iubeste cainii este doar un caine lup.

Stapana lui Ares, Dana, colega mea de scoala generala, de liceu si vecina de cartier, m-a invitat la Ziua Cainelui, adica ziua lui Ares.

Cand am povestit unor amici ca merg la ziua unui caine s-au uitat cam lung la mine...

"Iar face asta glume de cacat.Vorbesti serios?"

"Bine, bine cineva a facut o invitatie ciudata, si tu ai pus botul?"

"Sigur, este un motiv de-a ma revedea cu un grup de colegi de liceu sau scoala generala, la un grata.Ziua Cainelui este doar pretextul."

I-am zis fiicei mele:

"Fa-ti bagajul, ne urcam in tren si mergem la Bucuresti, la Ziua Cainelui!"

Plecam spre gara, afara sunt peste 30 de grade, este cumplit de cald.

Trenul nu are aer conditionat.

Calatorim cu geamul de la compartiment deschis.

In compartiment cu noi este un tip tanar, imens, are vreo doi metri si  peste 150 de kg.

Trage dintr-o tigara electronica imensa.

In picioare are niste adidasi de firma uriasi.

Este imbracat intr-un sort ADIDAS de culoare gri si un tricou negru Lacoste.

Imi vine sa il intreb de unde si le-a cumparat si ce marime sunt.

Poarta barba tunsa cu contur si are o voce placuta groasa:

"Astia sunt sub orice critica, acum o saptamana m-am certat cu ei ca miroase a urina tot trenul.

Au schimbat garnitura cu asta, fara aer conditionat, care miroase frumos!"

Am ajuns in Bucuresti cu 35 de minute intarziere, epuizati din cauza caldurii.

In oras este si mai cald, s-au incins betoanele si arde peste tot.

Intram la McDonald's sa mancam ceva.

Aici au aer conditonat, incet, incet ne revenim...

Beau doua beri Carlsberg, deja ma simt mai bine...

Plecam spre metro, avem o surpriza in program, mai tarziu vom merge la ziua lui Ares.





Niciun comentariu: