luni, 6 iunie 2016

Luni dupa alegeri...

M-am trezit la ora 6.00, fara ceas. este luni.
Scot capul pe fereastra, este cald si frumos...soare, flori, pasarele.
Am primit un sms, la ora 3.23 cineva mi-a dat sms.
De ce esti rau?Suna-ma te rog!Suzana, care sufera!
Suzana,  luptatoarea de Wrestling, care nu are somn si are glume in program mi-a dat sms.
Boul de Clement, i-a dat numarul meu de telefon.
Probabil Suzana, vrea sa-mi mai traga vreun pumn in coaste, de aia sufera.
Sau vreun genunchi undeva, in locuri dureroase.


Citesc pe un site, o stire amuzanta, pe o doamna o cheama Vacagrasa Verginica.
Noi radem, dar biata femeie nu are nici o vina, ca a avut parinti imbecili.
La stiri, anunta rezultatele partiale, obtinute la alegerile locale.
Un primar, a castigat alegerile din puscarie, fara sa faca niciun fel de campanie electorala, altul a devalizat  ani de zile primaria, a facut puscarie si a fost ales cu majoritate...
In parcarea din fata blocului meu, un Opel cu numere de Anglia, este parcat oblic pe doua locuri de parcare.
Cineva a zgariat Opelul pe ambele parti cu ceva ascutit.
Plec cu masina, am putina treaba in oras.
Tin radioul deschis pe Radio Zu, unde Buzdugan si Morar comenteaza rezultatele alegerilor.
La ora 7 si ceva orasul este foarte viu, la sensul giratoriu de la Unirea, un Matiz de culoare verde imi taie calea fara sa semnalizeze, apoi face un viraj la stanga,  de asemenea fara sa semnalizeze, pe o straduta inainte de Muzeului de Arta.
Am de luat o hartie de la Spitalul CFR, rezolv in cateva minute, ma intorc pe strazi cu sens unic, toti soferii merg pe o banda si formeaza cozi uriase. 
Folosesc banda libera pe care nu inteleg de ce o lasa asa ceilalti soferi si ajung in cateva minute in Gara, unde culmea, gasesc loc de parcare liber.
Cobor din masina si il zaresc pe Mugurel care bea o cafea cu doi taximetristi, in picioare, langa un butic la primul peron de autobuze.


"Salut Mugurel!Pofta buna!"
"Salut!Ce faci?"
"Merg la munca, dar ajung mult mai devreme, tu?"
"Si eu la fel, oricum nu pot pleca ca mi-au blocat doi insi masina, astept sa apara, probabil sunt prin zona!"
"O zi faina sa ai!", plec voios mai departe.
Pe langa mine trece un aurolac.Trage dintr-o punga.Este mic , slab si jegos.Mai apare unul mai solid, ii fura punga si se iau la pumni.
Apare un politist inalt si doi jandarmi, ca din pamant, ii iau pe amandoi si ii duc la Sectia de Politie din Gara.
Suna telefonul ,mobil, mi-am pus o sonerie melodioasa, o milonga , as putea dansa pe muzica acesteia.
Este Clement.
Clement cel pe care il credeam prieten si care voia sa mi-o bage pe gat pe Suzana.
"Salut!De ce mi-ai inchis telefonul?Asa te porti cu prietenii?"
"Nu ti l-am inchis eu, era Suzana!Beata!"
"Ce faci maine seara?Vii la o lansare de carte?La Aman!Este o poeta tanara, o amica de-a mea , o profa de romana.Este la ora 18.00, te asteptam!Poate scrii ceva frumos despre ea pe blog!Adu-l si pe Cristi, ala de la Ora de Dolj, ca-i plac lansarile!S-o promovam un pic pe fata asta.Daca nu vii, nu mai esti prietenul meu!"
"Esti un santajist ordinar!", inchid telefonul si ma indrept spre lift.
Ajung la usa liftului, pe usa acestuia intra a sasea persoana, domnul Ambrozie, pesedist inrait.
Ii fac un semn cu degetele mainii drepte, V de la Victorie.
Spune mucalit:inainte de a se inchide usa liftului "I-am nimicit, a fost o formalitate!"





Niciun comentariu: