vineri, 17 iunie 2016

Ghici cu cine m-am intalnit?

Am avut o seara plina de evenimente!

Toate placute, unele dintre acestea,  au fost la aceeasi ora, astfel incat  cu riscul de a supara pe unii dintre prietenii mei, am lipsit motivat de la unii, cu scuzele de rigoare.

Asteptand un bun prieten pe strada Unirii, in fata mea a aparut brusc un om simpatic, o persoana foarte cunoscuta, multi il stiu de la televiziune.

Un om inteligent, cultivat, pasionat de sport, stiinta, paranormal, credinta si oameni.

Este inalt, slabut si foarte fermecator si pozitiv.

"Buna seara domnule...!", l-am salutat.

"Buna seara!", mi-a raspuns zambind.

"Daca nu faceti o fotografie cu mine ....!!!"

"Ce sa intampla?", intreaba mirat si zambind surprins la mine.

"Nimic!",ii raspund razand.

Rade si el, o rog pe o doamna din preajma sa ne faca o poza.



Avem multe cunostinte comune, discutam despre ele..ma roaga sa le salut cand le intalnesc.

Ghiciti cu cine m-am intalnit si fotografiat?Cine ghiceste cat mai repede va castiga un premiu.

Primele 3 postari vor lua urmatoarele premii:
Premiul 1-o fotografie impreuna cu mine
Premiul 2-o fotografie impreuna cu Ileana Cosanzeana
Premiul 3-o fotografie impreuna cu Fata Morgana

Succes!





Niciun comentariu: