miercuri, 1 iunie 2016

Pizza, bere si colivarese

Aseara m-am intalnit cu Clement.
Nu cred ca il cunoasteti, este un tip strasnic.
Barbat adevarat ar zice ardelenii, mai inalt cu vreo cinci centimetri decat mine, brunet cu ochii negri, grizonat, proaspat barbierit, slabut, merge de trei ori pe saptamana la sala si alearga pe banda si pedaleaza in sala ai din spate unde isi leaga biciclictii tot felul de aparate, ceasuri si bratari care le arata kilometrii, caloriile si alte informatii mai mult sau mai putin utile.
Este divortat de multi ani, isi cauta jumatatea.
Nu are copii.
Are o firma, care face comert cu cereale.
Ii merge foarte bine, din punct de vedere financiar.
Ne intalnim la ora 19,00 pe terasa la Bulevard, aici fac pizza buna,.nu am mai mancat pizza de la ziua lui Antonel. 
A comandat cinci cutii de pizza din alea de un metru pe saptescincidecentimetri si nu am venit decat eu si inca vreo 4 persoane la ziua lui.
Cand am plecat de la el, ne-a dat si la pachet de sufletul lui socruso' care s-a prapadit recent.
Mergea cu oile, pe marginea drumului la el la tara si a venit un sofer teribilist cu viteza, intr-o curba a pierdut controlul directiei si i-a facut praf , oi si socru la un loc.
A mai trait cateva zile la reanimare si s-a dus saracul.
Dumnezeu sa-l ierte!


Era un tip valabil nu ca vipera de nevasta-sa, adica soacra lui Antonel si fiica lor, adica nevasta lui Antonel.
Cele mai traumatizante femei, uite de aia nu se insoara Clement, cand le vede ii scade brusc libidoul, cand le aude ii vine sa se ascunda.
"Daca stateau cu mine in casa, le incuiam in magazie si le dadeam foc.Sau le puneam curent pe clanta usii", il necajeste Clement cateodata pe Antonel.
Antonel o iubeste pe Janeta.Nu pare afectat, dar sigur nu-i place sa il mistocareasca Clement.
" Mancam ceva Clement?Eu as lua o pizza Quattrro Formaggi"
" Hai ca iau si eu una, e buna?Si cate o bere Stella Artois, te rog!". da comanda Clement unei fete micute, blonde, imbracata cu niste blugi rupti, prin care i se vad genunchii si cu un tricou alb polo pe care scrie I Love You,undeva pe acolo e desenata si o inimioara de culoare rosie.


Fata ne aduce berile, sunt reci."Vreti pahare?","Da, multumim!","Noroc!","Bafta!"
Sorbim incet din pahare berea rece, este placut sa stai la terasa, este un loc frumos, azi nu e aglomerat, mai vezi un copil, o mamica, un porumbel....o porumbita.
"Clement, prietene, cum merge relatia?"
"Prost, am terminat-o!"
Lui Clement i-a prezentat anul trecut, o cunostinta comuna, o colega de serviciu de-a ei, o fata frumusica, cu niste ochi interesanti, posesoare de copil.
Cam prea bisericoasa din cate ne-a zis Andreea, cunostinta noastra  comuna.
Andreea este si ea singura, eu ii spun Plictisita.
Cand fumeaza are o atitudine de persoana plictisita, satula de viata, de barbati, copii, spalat rufe si calcat.
Nu am vazut-o niciodata cu niciun barbat.
Are un corp de adolescent, vazuta din spate, este neteda ca in palma si din fata si din profil, fara sani,  fara fund, fara talie.
Ca putea sa se cupleze ea cu Clement, dar Clement nu o place ca iubita o prefera ca amica.
"O fi din cauza bisericii?", intreb eu desi banuiam raspunsul.
"Ti-am zis eu de anul trecut, ca pierzi timpul cu colivareasa aia!Cum naiba puteai sa faci sex cu ea in camera aia a ei plina de icoane si candele?Nu mirosea a tamaie?Ala nu e dormitor, este altar!"


"Ai avut dreptate, fac cinste!Am scapat de o mare belea!"
Fata de la terasa ne aduce pizza.Ne repezim in ea.Harst!Ardeeeeeee!
Mi-am nenorocit limba, mai rau decat in Morometii!
"Mai da-ne cate o bere te rog!", comanda Clement.
"Idei putine si fixe.Vorbea de parca citea din Psalmi.In Postul Pastelui nu am facut sex deloc, tinea post.
S-a dus la preot, s-a spovedit si i-a zis ala ca nu trebuie sa faca sex cu mine  niciodata, pentru ca nu suntem cununati.
I-a dat interdicite de la nu stiu ce chestii, timp de trei ani.A venit acasa demoralizata.Mi-am bagat picioarele!"


"Ce sa zic? doar stiai cum este cu colivaresele, grasa aia din The Buleni nu era la fel ?Ti-a zis din prima ca mergi sa dormi la ea acasa numai dupa cununia religioasa.Umbla cu lumanarile in poseta.Ce ti-a zis cand ai intrebat daca nu va potriviti ?Ca nu conteaza, pentru ea nu are importanta asta!Dupa aia te-a pus sa bei aghezma mare."
Am terminat pizza. am terminat si berea.
S-a intunecat.
Un caine maidanez latra un porumbel ratacit.
Doi indragostiti trec in graba tinandu-se de mana.
O pereche de oameni in varsta se sprijna unul de altul si merg incet spre statia de taxi.
Ne despartim, stabilim ca ne mai vedem in curand.
Plec pe jos spre casa, am mancat prea multa pizza si ma simt greu.
Va plac colivaresele?





Niciun comentariu: