luni, 29 august 2016

Cu actrita Oana Stancu la Tradem


Pentru că lunea este o zi de început de săptămână, în care nu prea sunt manifestări, nici măcar când este stagiunea deschisă, domnii de la Tradem și-au permis să o invite pe actriță Oana Stancu la o discuție cu publicul interesat despre culisele scenei, culisele vieții, ca să ne scoată din casele noastre comode și din fața televizorului.
Evident Doamna X și cu Domnul Y dacă ar fi știut ar fi venit să discute și ei cu actrița Oana Stancu astăzi la Tradem; în sala am fost 15 persoane inclusiv moderatorul și invitată, puțini și buni ar spune un amic de-al meu, însă trebuie ținut seama de faptul că afară la acea oră în câteva locuri din oraș era în desfășurare Festivalul Puppets Ocuppy Strret, la care sunt prezenți toți colegii actriței și poate și o mare parte din admiratori.
Eu că vechi spectator și admirator al doamnei, nu aș fi ratat ocazia de a participa la o discuție liberă cu aceasta și mai ales să îi adresez câteva întrebări pe care nu aș fi avut altfel ocazia să i le pun.
Cotidianul Gazeta de Sud si Radio Craiova au informat publicul despre eveniment aici, unde puteți găsi mai multe detalii despre actriță Oana Stancu și despre evenimentul în sine.


Acum mulți ani am văzut-o la Teatrul de păpuși pe actrița Oana Stancu jucând într-un rol de băiat, sincer m-am tăvălit pe jos de râs și am fost fermecat de modul firesc, natural în care își interpreta rolul.
De atunci am văzut-o în multe piese, atât pentru copii cât și pentru adulți și am urmărit-o mereu cu mare plăcere.
Am avut privilegiul să o văd în spectacole neconvenționale în care a improvizat foarte mult sau în spectacole organizate de către niște prieteni comuni în care și-a dovedit talentul de recitator.
Am purtat de câteva ori discuții cu doamna Oana Stancu la ziua unui prieten comun, însă asta nu înseamnă că nu am avut plăcerea și onoarea să discut și astăzi cu dumneaei la Tradem.
Timp de 2 ore, actriță Oana Stancu ne-a vorbit despre admiterea la facultate, cum se studia actoria la Târgu Mureș, cum a luat decizia să lucreze cu păpușile și copiii. Despre dragostea de teatru, familie și ceea ce a reprezentat tatăl ei în asumarea unor decizii pe care le-a luat în viață.
Tatăl actriței, prezent în sala ne-a povestit sau a completat diverse întâmplări din viața acesteia.
Arhitectul Cristi Ciomu a vorbit despre activitatea Oanei Stancu și a unor evenimente culturale la care au participat în comun.
O doamnă mignonă de numai 1,47 m înălțime, plină de suflet și talent, cu o mare pasiune pentru meseria de actor, talentată actriță ne-a demonstrat că în prezența unei persoane plăcute, timpul trece foarte repede și subiectele de conversație nu se termină niciodată.
Pentru cei 293550 de locuitori ai Craiovei care au avut altceva de făcut astăzi la ora 18, și nu au putut participa la eveniment, o pot vedea pe actriță Oana Stancu în cadrul festivalului, pe data de 31 august 2016 și începând cu data de 1 septembrie 2016 la Teatrul Colibri din Craiova.



Niciun comentariu: