luni, 1 august 2016

Rebeca Omordia la Craiova


Mă gândeam eu într-o zi:
"Oare dacă ar fi un spectacol gratuit la Filarmonica Oltenia Craiova, în perioada verii, câţi spectatori ar fi în sală?"
Joi am avut ocazia să aflu răspunsul mergând la recitalul de pian REBECA OMORDIA, o pianistă foarte talentată, în ciuda vârstei tinere a acesteia. Interpretează cu mare ușurință Chopin și alți compozitori renumiți,
Solista este născută la Craiova şi vine cu mare plăcere să cânte la Filarmonica Oltenia, în oraşul ei natal.



În programul recitalului am ascultat:

John Ireland: „Decoraţiuni”
Robert Schumann: „Kreisleriana”, op. 16 (opt fantezii pentru pian)
Frédéric Chopin: Scherzo în Mi major, op. 54, nr. 4
Fred Onovwerosuoke: 24 studii pe ritmuri africane

Recitalul a fost foarte reuşit, repertoriul bine ales şi interpretarea pieselor ca de obicei a fost la înălţime.
Din păcate în sala au fost sub 100 de persoane,dintre care o mare parte erau prieteni, colegi şi admiratori de-ai solistei.











Niciun comentariu: