joi, 16 iunie 2016

Fotbal, nunti si lautari slabi

Romania-Elvetia s-a terminat 1-1, speram la mai mult din partea alor nostri.

Ne-am aparat prea mult, am atacat prea putin.

Ca de obicei stam cu mana intinsa la rezultatul ultimului meci.

Milogi am fost milogi ramanem!

Fotbalul este un sport frumos, care trebuie sa ne relaxeze, in timp ce il privim sau il practicam.

Din moment ce pe mine ma infurie impotenta echipei noastre nationale, de fiecare data cand ma uit la meciurile acesteia, mi se pare sanatos sa schimb programul...

In ultimii ani am vazut un unsprezece format din indivizi imbuibati de bani cu multe figuri in cap.

Probabil jucatori buni, luati separat, insa slabi in echipa.

Duminica la ora 22.00 se va stabili adevarul despre fotbal in grupa noastra.


"Da-i incolo cu fotbalul lor!", imi zice Clement vesel.

"Nu ai niste itari si o ie?". ma intreaba brusc.

"Nu, nu am avut niciodata, la ce iti trebuie? La urmatoarea lansare de carte vei merge in itari?"

"Nuuuuuuuuuuuuu, trebuie sa merg la o nunta.Tinuta obligatorie in itari si ie!"

"Bine ca nu v-a chemat in curul gol!Mireasa cu ce se imbraca? Dar mirele?"

"Habar nu am, fac nunta la tara, acolo s-au cunoscut, tinerii astia se iubesc foarte mult...!"

Nu imi mai plac nuntile, merg la ele din respect pentru cei care ma invita.

La ultimele nunti la care am fost nu am avut cu cine dansa...

De baut nu m-am omorat, de mancat nici atat...

Plus ca acolo dai peste tot felul de prosti sau proaste.

Ma obosesc lautarii care canta fals..

Sau cei care canta tare ca sa isi acopere neputinta.

Doi tangueros, sot si sotie,  la o nunta s-au rugat de cantareata care canta fals si prost si execrabil de tare, sa le cante o melodie de cha cha.


Au dansat, i-a aplaudat toata sala....au cerut apoi un tango...cantareata i-a repezit:

"Bai dansatorilor vi s-a urcat la cap?Eu cant aici pe bani grei, nu pe vorbe, ca nu dau vorbe la copii sa manance!"

Cei doi au vrut sa-i bage microfonul pe gat, dar s-au abtinut, auzisera ca SMURDUL  a dat liber la multi salariati in noaptea aia.

"Stii draga, noi nu suntem dansatori, suntem nasii de la nunta asta!"

Un amic de-al meu Tanaka, canta si el la acordeon si orga.

Si-a facut si el o formatie, canta acum cativa ani la Restaurantul Baba Novac.

Era vara, terasa deschisa...treceam prin zona restaurantului, de pe trotuarul celalalt al strazii  aud:

"Pentru Afanasie, sa traiasca o mie de ani, si el si familia lui!"

Am crezut ca visez.

"Pentru Afanasie, sa traiasca o mie de ani, si el si familia lui!"

Imi pica fisa, ma uit inspre terasa, Tanaka imi facea semne cu mana...si canta de zor la orga, batea clapele cu jale...


Alta data i-au tocmit niste mafioti la un nunta la tara.

Cantau atat de prost incat i-au enervat pe aia, cu nunta lor cu tot.

Vine un fel de bulibasa la ei si le zice calm:

"Nu va suparati, nu mai vrem sa cantati, aducem alti lautari...Nu va luam banii inapoi, dar daca tot v-am platit, trebuie sa faceti ceva!"

I-au pus sa sparga lemne si sa spele vasele....

"Bem o bere?", intreaba Clement.

"Bem, maine ce naiba facem?"

"Mergem la lansare la Angi, dupa aia poate dam pe la Luna Tango."

Am mai vazut spectacolul dar merita revazut.

"Buna, idee!"

Ne despartim dupa ce bem berea, ne vedem azi la biblioteca.





Niciun comentariu: