marți, 28 iunie 2016

Am visat, ca visam un vis!

Alerg si iar alerg.Mananc pamantul.

Alerg impreuna cu Panaitis.

Panaitis, este cu cativa metri in fata mea.

Eu alerg ca la proba de viteza la profesorul Tamasanu, cel cu care faceam oina.

Oare se mai preda oina in scolile generale?

Vlaicu Voda juca oina, sau daca nu el, se pare ca supusii lui, erau sportivi.

Si Spiru Haret a jucat oina, si a introdus practicarea acestui sport obligatoriu in scoli.

Am fost un foarte bun alergator de viteza si un foarte bun saritor la groapa cu nisip.

Sunt prin Parcul Romanescu, i-au schimbat astia fata, arata aiurea, ma impiedic de pietre, trunchiuri de copaci, banci distruse, lebede moarte si fiare uitate pe alei.

Un paznic urla dupa mine ceva neinteligibil


Acum alerg, ma fugaresc niste femei nebune, care urla dupa mine, sunt imbracate cu fuste lungi, aproape ca se impiedica in ele, in ele fustele adica, sunt pana la calcaie, lungi si largi...

Prima dintre femei este o fata cu parul vopsit rosu curvet, am vazut-o de multe ori cu o fusta mini de culoare neagra.

O fusta mini din aia, din material care se ridica cand merge, de i se vad chilotii, atunci cand poarta.

Posteaza numai icoane, pe pagina ei de facebook.

Este profesoara de limba araba.

Traduce acte pentru arabi si alte hartoage care le folosesc ei in Romania.

Panaitis, cand o vede focalizeaza numai pe ea.

Se transforma in scaner Minolta.

S-ar potrivi cu Panaitis, cu o conditie, ea sa nu il mai astepte pe Fat Frumos.

Roscata, ma injura de mama:

''Tu's candela matii, scrii tampenii pe blog despre mine?O sa iti iasa blogul pe nas!Si tie la fel, alergator mic si al dracu'!Nu ma marit cu tine niciodata!Esti un lindic expirat!", se ia si de Panaitis, saracul de el.

A doua este inalta, subtire, cu parul ondulat.

Are o mustata ca a lui Caragiale.Si cioc.Barba tip cioc.

Alearga dansand, danseaza numai  din maini, le serpuieste usor, ca miscarile alea de break dance.

Am senzatia ca nu are oase la maini, par din cauciuc, le misca asa ciudat, parca deseneaza sinusoide.

Este o prietena buna de-a lui Panaitis, vorbesc acceasi limba.

Ca sa-i intelegi stai cu DEX-ul langa ei

"Te-ai luat de mine ca vorbesc ca in DEX? Te prindem noi!O sa te punem sa transcrii tot DEX-ul, pana il inveti pe de rost!"

A treia care urla cel mai tare este Olive, Patriciana lui Clement.

Este rasa in cap si pe obraji, si-a vopsit culorile nationale, dispuse orizontal.

Ca microbistii din tribune, la fotbal.

Alearga in pielea goala, este hidoasa, are psoriazis pe brate si nu s-a epilat in zonele intime, niciodata.

"Te mai iei fraiere de colivarese? Esti un nimeni, un distrus! O sa te prindem si o sa ne maritam toate trei cu tine! Sa fii nevoit sa ne suporti zilnic! O sa mananci mancare de post in fiecare zi, pana iti vei regreta faptele! Iar pe blog vei scrie numai lucruri frumoase despre noi! "

Nu mai am antrenament, distanta dintre mine si cele trei nebune se micsoreaza incet, incet.

Le simt respiratia in ceafa, roscata m-a prins de tricou.

Trage cu forta, ma franeaza...disperarea i-a dat puteri nebanuite.

Tricoul paraie, prrrrrrrrrrrrrr, este un tricou care l-am primit cadou de ziua mea, acum un an.

De la singura femeie care m-a iubit cu adevarat.

Asa zicea ea.Trebuia sa cred asta?

Singura femeie care m-a iubit cu adevarat este mama mea.

Si ea este mama, dar mama altcuiva.

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Suna telefonul, deschid ochii buimac.

Ma uit in spate din reflex, nu este nimeni.

Ce vis de cacat!Oare visele se indeplinesc?Nu as vrea ca visul acesta sa fie real!

Este o surpriza!

Adrian Todireasa, el insusi.

"Salut, iti multemesc pentru articol! Mi-a placut foarte mult, sotia este impresionata de gestul tau.Ea nu te cunoaste foarte bine, a zis ca esti un tip special.Cand mai vii la Barlad?Am un coleg, vrea sa scrii ceva frumos despre el, il stii, a fost cu noi in liceu, are magazinul ala de second la piata mare!Si figura lui tot de second este, dar e baiat bun.Te pup!Sanatate multa!Saluta-le pe Ileana Cosanzeana si pe Fata Morgana din partea mea!"

Bum, Bum, Bum!

Bate la usa.

Ma trezesc chiaun, mahmur, buimac, sunt zombie.

Sunt devastat, cele cateva zile de canicula si calatoria cu trenul pe respectiva canicula, mi-a modificat iremediabil simturile si metabolismul.

Ma tarasc spre usa, este vecina de dedesupt, ii curge apa in baie din tavanul meu.

Merg in baia mea, ma uit in sus.

Pe oglinda de deasupra chiuvetei curge un mic paraias, iar m-a inundat vecina de deasupra.

Traiesc un vis urat.

Am avut un vis urat, intr-un  vis frumos.

Acum visez sau sunt treaz oare?




Niciun comentariu: