marți, 9 februarie 2021

CINE SĂ MĂ VINDECE DE MINE?



CINE SĂ MĂ VINDECE DE MINE?

     de Dumitru Sârghie – Mitif

Cine să mă vindece de mine
Şi să mă desfarmece  de dor,
Dând mândriei sângelui din vine
O tonalitate caldă-n mi minor?

Draga mea-s bolnav de acronie,
Sub cupola cerului prea-'naltul,
Şi-aş dori să ies din agonie, 
Şi din înfrăţirea-mi cu Neantul!

Cum să scap de narcisismul surd,
De dificultatea propriului meu sine, 
Vuietul din suflet mi-e deja absurd,
Cine vine oare dorul să-mi aline?

Vino-n dimineaţă, floarea mea crin,
Vino şi salvează un bolnav astral,
Eu sunt, totdeauna, tristu'-ţi pelerin,
Proiectat în somnu'-mi frust şi claustral!

Eu sufăr în tine, tu în mine suferi,
Rătăcit în carne, dorul tău mă pierde,
Absolutul cântă printre flori de nuferi,
Vino, de urgenţă, patima mea verde...


Niciun comentariu: