vineri, 6 noiembrie 2020

Renunțarea la lupte mărunte

”Odată am rugat o femeie de succes să-mi împărtășească secretul ei.

Ea a zâmbit și mi-a spus:

„Am început să am succes când am renunțat la a mă implica în lupte mărunte, purtate de «luptători» mărunți.

Am încetat să mă lupt cu cei care mă bârfeau.

Am încetat să mă lupt cu unele persoane din familia mea.

Am încetat să lupt pentru a obține atenție din partea altora.

Am încetat să lupt pentru a răspunde așteptărilor pe care le aveau alții de la mine.

Am încetat să mă lupt cu oameni care mă tratau într-un mod lipsit de respect și pe care eu încercam să-i fac să-și schimbe comportamentul față de mine.

Am încetat să lupt pentru a mulțumi pe toată lumea.

Am încetat să lupt pentru a dovedi unor oameni că s-au înșelat în privința mea.

Am lăsat astfel de lupte pentru cei care nu au altceva mai bun pentru care să se lupte și am început să-mi folosesc timpul, energia, determinarea pentru viziunea mea, visurile mele mele, ideile mele și destinul meu.

Ziua în care am renunțat la lupte mărunte este ziua în care am început să am succes și viața mea a început să aibă mai mult sens".

Unele lupte nu merită timpul tău.

Alege-ți luptele cu înțelepciune."   -   Dana Ives

Niciun comentariu: