duminică, 15 noiembrie 2020

Despre ceea ce nu îmi place și deși pe o prietena de-a mea o enervează pe mine mă amuza

"O postare lungă despre o mica parte din ceea ce mă enervează rău:
 
🐺Lupii moraliști mă scot din sărite, nimic nu mă irita la oameni mai mult decât impertinența lor de a juca rolul perfecțiunii. 
🗣Cu siguranță ii stiți si voi pe ăia care s-au lăsat de fumat, au fumat ca șerpii, visează noapte cum trag din tigara, dar de dragul spectacolului, povestesc cât de minunati sunt ei și cum au învins lupta cu armata de draci periculoși care locuiesc în pachete de tigari, ei sunt cei mai buni, restul fumatorilor... niște ratați fără voință,
🕵 tot aici sunt și aia ca s-au hotărât să devină vegani (pentru ca e cool)  și se găsesc sa îti mozoleasca friptura cu teorii despre cât de nocivă e carnea, așa ca și când, în pana mea rosie, eu nu aș avea acces la Google,👀 vin în poveste și curvele care țin prelegeri despre cum e sa  te respecti ca femeie,
🍲 nu le uităm nici pe cele care au stat la cratiță o viată, le-a plecat bărbatul cu o blondă, și au devenit niște femeie independente care nici nu concep ca femeile să stea la cratiță (iar când o spun li se mișcă buzele anormal, iar ochii îi dau în așa fel peste cap încât ai impresia ca încearcă să își privească cerebelul),
💪 nici bărbații nu fac excepție, îi cunoașteți și voi pe nefericiții ăia refuzati în rafală pentru care toate femeile sunt curve sau pe ăia care n-ar accepta niciodată o femeie independentă, dar se întind preș cu prima ocazie în câre sunt bagati în seamă de una, ah, sa nu îi uit pe aia care vor femei de casă, dar fug în lume cu prima devoratoare de petreceri🐖🐖🐖
⚠La distanță mică de puncte vin proștii cu putină carte: au un vocabular ușor dezvoltat, crezi ca știu ceva, îti par ok până când îi auzi făcând prima analogie, te doare un pic mintea și fugi.🏇🏇 

🛑 și mă  mai enervează ceva la culme, cei care la prima replică te șterg de la prieteni,  ca apoi să revină.  

Aș continua lista, dar cred ca m-am enervat deja si am făcut hemoragie de simboluri

Hai noapte lină  !"(A. N.)

NB: a uitat persoanele certate cu igiena, colivaresele și oamenii care se pricep la orice. 

Niciun comentariu: