luni, 16 noiembrie 2020

Despre relații toxice

"relație cu  un așa- zis Bărbat 

Ne uzăm psihic. Ne hărțuim. Și pentru ce? Doar ca să-l umilim pe celălalt? Doar ca să fim deasupra lui? Doar ca să ne arătăm puterea? Ce este puterea dacă am pierdut iubirea? Viața este iubire. Dacă puterea omoară iubirea, nu mai rămâne decât moartea. Oricine face rău aproapelui său, de fapt se sinucide.
Ce vrei de la mine? Vrei să renunț în favoarea ta la tot ce prețuiesc mai mult? Poftim! Bucură-te tu în locul meu! Vrei să-i convingi pe toți că eu sunt de vină pentru neîmplinirile tale? Te rog să-ți iei și această glorie! Vrei să nu mă mai bucur de nicio plăcere, pentru că tu nu mai ești în stare să te bucuri de nimic? Renunț și la ultima dintre ele. Sunt goală! Ia și hainele de pe mine! Ia-mi și mințile! Nu mi-a mai rămas decât viața! O vrei? Ți-o dau! Moartea nu e mare filosofie. M-am văzut murind în atâtea vieți! Am fost mutilată de multe ori. Am pierit în chinuri. Am preferat martiriul. Și tot m-am născut iar și iar pentru că te iubesc și pentru că iubesc oamenii și această planetă. Pentru că mă încăpățânez să fiu Eu.  Poți să mă omori! Dar nu vei obține niciodată ceea ce vrei de la mine! Nu mă vei face să fiu jigodie! Nu-ți voi răspunde la rău cu rău! Te las să fii așa cum ești, până când va veni vremea să alegi altfel! Am răbdare!  Și dacă  nu poți  ajunge la nivelul meu, exact așa  cum spun de fiece dată,  ridica-te pe vârfuri până  crăpi  !"(AN) 

Niciun comentariu: