duminică, 6 martie 2022

Despre omenie

Sunt atâția români fără adăpost și n-am văzut pe nimeni să-i găzduiască. Sunt atâția copiii care nu au ce mânca si nu îi ajuta nimeni,.
La farmacie am văzut bătrâni care nu-și pot lua medicamente din cauza sărăciei, dar n-am văzut pe nimeni să le plătească în locul lor.
  Sunt atâția români care nu mai au loc de muncă și nu-și pot achita facturile si nu au ce le pune copiilor pe masa , dar n-am văzut pe nimeni să se ofere să le plătească sau să se ofere să-i găzduiască!Batranul din imagine nu poate primi un gram de ajutor...
...ce miloși ați ajuns mă... 
Cam așa am ajuns ,ajutam strainii si pe ai nostri nu îi vedem!Nu judec romanii ce ofera sprijin si ajutor sarmanilor ucrainieni...ci din contra,apreciez si stimez implicarea romanilor!Doar ca au fost mult mai receptivi la ucrainieni decat la semenii nostri!
Text preluat.

Niciun comentariu: