luni, 24 mai 2021

Ia să-mi iau şi eu un bărbat...

Scumpul meu
Ia să-mi iau şi eu un bărbat, mi-am zis, şi-am plecat la supermarket. Era un moment bun, că abia luasem pensia. Am luat un cărucior din ăla mare, că nu voiam unul pişpiriu. Voiam unul să mă bazez pe el. Oare la ce raion găsesc? Cum mă învârteam eu aşa prin magazin văd unul pe un raft. Da, n-arată rău. Şi pare un bărbat vesel. Dau să-l pun în coş, apoi mă răzgândesc. Acum am văzut că eram la raionul băuturi alcoolice. De-aici i se trăgea veselia probabil. Nu, mulţumesc. Am mai trecut prin asta. La raionul congelate aveau, dar erau îngheţaţi bocnă. Ce să faci cu ăştia?! Nu, vreau unul proaspăt. Ei, nici prea proaspăt, că bate la ochi. Am făcut prostia asta acum câţiva ani şi m-a bârfit tot internetul. Ia să vedem... Ooo, la dulciuri au nişte bunătăţi... Dar am eu voie? Cu diabetul meu?! Oricât m-ar tenta, mă depărtez urgent. Ia te uită, sunt o grămadă de bărbaţi la raionul de peşte proaspăt. Dar, ştiţi, când îţi iei un peşte trebuie să-l accepţi cu... accesorii cu tot. Nu, hotărât, nu-mi doresc un peşte. Chiar dacă e sursă de omega-3. A, ia te uită, au şi la electrocasnice! De când cu emisiunile astea de gătit, toţi bărbaţii se cred master chefi. Ce, mi-ar strica unul să-mi facă mâncare? N-ar fi rău. Dar îi ştiu eu pe ăştia, stau numai în bucătărie. Asta ar însemna să-mi mai iau unul, pentru dormitor. Dar n-am bani de doi. Câţi bărbaţi poţi să-ţi cumperi dintr-o pensie?! Aştept reducerile de Black Friday... La raionul de grădinărit, văd unul tocmai bun. Tot n-avea cine să-mi tundă iarba din curte. Dar când văd preţul... Da, aş putea să-i zic: scumpul meu. Perfect justificat. Totuşi, o maşină de tuns iarba e mai ieftină. Ia să văd aici... Bunuri de folosinţă îndelungată. Dar la vârsta mea, cât credeţi că am să-l mai folosesc?! Deşi puteam să-l iau în rate. Dar să mă bag la jug la bancă pentru un bărbat?! Nu zic că n-am mai făcut-o, dar tocmai de-aia... Mă lipsesc. Mai bine mă duc la farmacie. Poate găsesc unul bun de leac. Şi poate-l iau şi compensat. Dar n-am rezolvat nici la farmacie. Nu dau decât pe reţetă. Iată, aşa rămân singure astea mofturoase ca mine.
(Marilena Dumitrescu) 

Niciun comentariu: