sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Mesaj anticolivaresc

"dragii mei

Deși acestă postare îmi va atrage multe “Unlike-uri”, totuși, mi-o asum.
Pentru că nu scriu pentru like-uri,în primul rând.
Scriu ce simt și ce percep în jur indiferent de empatia lumii sau antipatia ei.
Pentru că sunt sinceră.
De asta scriu și imi face plăcere s-o fac.Sunt liberă când scriu. Liberă de prejudecăți!
Când scriu sunt doar un om care iubește, lipsit de etichete fără valoare.
Nu mă interesează marca de jeansi  a celui ce îmi dă Like,așa cum nu mă interesează nici mașina sau venitul sau.
Mă interesează oamenii. Sufletul lor.  Ce simt si cu ce empatizează dincolo de job, etichete, situații, păreri și aparențe. Mă interesează omul gol.  Omul cu sentimente,interesat de ce simte nu de ceea ce are!!!
Toți avem, mai mult sau mai putin.
Dar asta nu e important,indiferent că realizați sau nu.
Fără liniștea sufletească nu avem nimic,niciunul dintre noi. Nu există sumă de bani care să cumpere liniștea și pacea sufletească.
Recunoașteți sau nu.Eu recunosc. Alt motiv pentru care scriu…
Astfel,rugămintea mea, pentru toți acei cărora “Arsenie Boca”, “Maica nu știu care” etc le guvernează viața să nu mai dea Like  postarilor  iar mai apoi să comenteze aberant la anumite postări,în privat sau public. Aplecarea religioasă  a fiecăruia dintre voi mă lasă fix rece!!
 Dragostea e deasupra oricărei religii.
 Eu despre asta vorbesc . Despre dragostea adevărată ,pură, fără conotații religioase, niveluri sociale etc.
Nu sunt atee, dar până la proba contrarie, pentru mine Dumnezeu înseamnă iubire, bun-simt și respect. Reciproc!
Dacă nu ați înțeles până acum că nici Arsenie Boca,nici moaștele vreunui anonim sfântulet nu vă guvernează viața ,decât propriile alegeri și sentimente…. sincer, pagina asta chiar nu vă ajută! Oricât de sensibile ar fi unele postări …, deci go away!
Mergeți și pupați moaștele cui vreți și cui doriți, dar lasati-mi libertatea si plăcerea de a-mi exprima pămîntesc și real ceea ce simt pe propria-mi pagină fără referințe la religie,la ce ar trebui să spun si ce nu.OK?!
Pagina mea este despre sensibilitate, despre iubire pură ( da,chiar in 2021),despre frumos. NU despre Dumnezeul meu,al tău sau al nu știu cui.
Mulțumesc  celor care realizează că fără dragoste nu avem nimic....
Până la " Împărăția de apoi" suntem aici....trăim, iubim, suferim aici.
Deci.....e loc pe pământ pentru fiecare,dar nu încap toate orgoliile sfinților și moaștelor pe o simplă pagină de dragoste.

Noapte frumoasă  Lume !"

AncaN

Niciun comentariu: