vineri, 19 ianuarie 2024

Slower, Older and Smarter

,,Un Airbus 380 este în drum peste Atlantic.

Zboară constant cu 800 km/h la 10.000 de metri, când deodată apare un avion de luptă Eurofighter, care zbura cu o viteză de Mach 2.

Pilotul avionului de luptă încetinește, rămâne alături de Airbus și îl salută pe pilotul avionului de pasageri prin radio:
- Airbus, zbor plictisitor, nu-i așa? Acum uită-te aici!

Își rostogolește avionul pe spate, accelerează, sparge bariera sunetului, se ridică rapid la o înălțime amețitoare și apoi coboară aproape de nivelul mării într-o plonjon uluitor. Se întoarce lângă Airbus și întreabă zâmbind:
- Ei, ce zici, cum a fost?

 Pilotul Airbus-ului răspunde:
- Impresionant, dar acum uită-te la asta!

Pilotul Eurofighter-ului urmărește cu atenție Airbusul, dar nu se întâmplă nimic.

Continuă să zboare drept, cu aceeași viteză.  După 15 minute, pilotul Airbus-ului transmite prin radio:
- Ei, ce zici, cum a fost?

Confuz, pilotul avionului militar întreabă:
-  Ce vrei să spui? Ce ai făcut?

Pilotul Airbus-ului râde și spune:
- M-am ridicat, mi-am întins picioarele, m-am dus în spatele aeronavei, la toaletă, apoi am luat o ceașcă de cafea și un fursec de ciocolată.

Morala poveștii: când ești tânăr, viteza și adrenalina par a fi grozave. Dar pe măsură ce îmbătrânești și devii mai înțelept înveți că confortul și liniștea sunt mai importante.
Se numește S.O.S.: Slower, Older and Smarter - mai lent, mai bătrân și mai inteligent.

Dedicat tuturor prietenilor mei seniori.
Este timpul să încetinim și să ne bucurăm de restul călătoriei." - autor necunoscut


Niciun comentariu: