marți, 9 august 2022

Nu esti roman adevarat dacă...

Nu esti roman adevarat daca - la orice discutie cu cineva - nu folosesti:

Hai sa fim seriosi
Atât s-a putut
Ti-am zis eu?
Se poate si mai rau
Sa nu incep sa vorbesc eu...ca daca vorbesc...
Parerea mea este...
Stii ce zic?
Lasa ca stim noi mai bine
Sunt interese mari la mijloc
N-ai cu cine, știi cum zic?
Hai ma...nu are cum.
Nu-mi spune tu mie.
Gresit. Hai ca iti spun eu.
Vai…mor
Merge și așa!
Nu ne mai facem bine…
Ai inteles?
N-ai cu cine..
Mi-a spus mie cineva
Nu zic ca as avea ceva impotriva
Cu tot dragul iti zic
E greu, dat nu imposibil
Despre ce vorbim?
Au furat și ceilalți, dar nu ca ăștia.
Mai deschideti ochii
Noaptea minții.
Rasu, plansu
Sincer?
Cine v-a lucrat aicea?
Asta e Romanica
Au furat dar au si facut
Nu se vrea...
Degeaba votezi că nu se schimbă nimic...
Timpul le rezolvă pe toate
Urmăresc cu atenție și îngrijorare.
Autoritatile au fost luate prin surprindere
Urgia iernii
Tragedie fara margini
A pierdut lupta cu boala
Politia a intocmit un cerc de suspecti
Iadul alb s-a dezlantuit
Așa suntem noi...nu ai ce să-i faci

Mai sunt? 

Niciun comentariu: