marți, 10 octombrie 2017

OktobExflor si Cupa Presei la Ceaune


În perioada 6-8 octombrie 2017 a avut loc în Craiova Festivalul OctobExflor.



Din păcate vremea nu a ţinut cu organizatorii însă aceştia au reuşit să se mobilizeze şi să modifice programul manifestărilor de sâmbătă, zi în care a plouat mocăneşte astfel încât desfăşurarea festivalului să nu aibă mult de suferit.

Au fost zile pline pentru toate vârstele şi toate gusturile, zile în care vizitatorii au putut asculta muzica alături de Dr. Mako & Friends, Oana Radu, Alina Statie, Reyna Vox, Alex Velea şi Antonia, Cristian Bănăţeanu sau Niculina Stoican.
 Am putut admira expoziţia de benzi desenate sau dansa împreună cu Şcoala de dans Latino 4 You.

Nu au lipsit activităţile pentru copii: ateliere creative, concursuri cu premii, dansuri (Palatul Copiilor) şi trupa “Patricia Dance” sau concursul de voce (Palatul Copiilor).

Liviu Ionescu, preşedintele Centrului Naţional de Educare Canină Craiova a prezentat un spectacol educaţional şi de terapie.

Aţi gătit vreodată în public? Într-o piaţă, la un târg, festival, expoziţie sau iarmaroc?
Merită să încercaţi, este o experienţă interesantă mai ales dacă vă place şi vă pricepeţi.

De ce vă întreb asta?
Pentru că unul din concursurile amuzante la care am participat şi eu împreună cu Carmen şi Claudiu a fost Cupa Presei la Ceaune, un concurs la care am reprezentat Asociaţia Bloggerilor Olteni.

Au mai participat jurnalişti de la Radio Sud, Gazeta de Sud, Radio Craiova, Republica Oltenia şi www.gds.ro.
Pentru 3 ore echipele prezente au înlocuit pixul şi tastatură cu lingura de lemn, polonicul şi cuţitul trecând la prepararea unor mâncăruri tradiţionale: mămăligă, ciorba rădăuţeana, tochitura, fasole cu afumătura, tuslama, gulaş şi alte bunătăţi după care îmi lasă gura apă.

S-au folosit condimente de la sponsorul manifestării Kamis iar cei de la Tuborg ne-a pus berea în halbe sau pahare pentru a ne potoli setea.
Băutorii de vin au avut la dispoziţie vin de la Vânju Mare.

Fetele de la Kamis

Vinuri la degustare


Orice mâncare bună se face cu mult suflet şi cum cu toţi cei din echipa mea am pus mult suflet la prepararea ciorbei rădăuţene şi a gulaşului până la urmă după nu foarte multe deliberări juriul ne-a oferit premiul I la una din probele concursului de gătit.

Bannerul manifestarii

Hai noroc!

Pregatind gulasul

Preparative

Un metru de halbe

Victorieeeee!!!

La o bere

Mestecand in ceaun
Asteptand umplerea halbelor

Este buna ciorba?

Ciorba radauteana si Gulas

Mmmmmmmm!
Sunt sigur că mâncarea a fost delicioasă deoarece oalele s-au golit cât ai zice peşte de către prietenii echipelor participante.
În timp ce mânca ciorba rădăuţeana un amic de-al lui Claudiu m-a întrebat la ce restaurant să vină să mai mănânce din când în când "o ciorbă bună ca asta".

După ce am dansat împreună cu cei de la Latino 4 You am plecat spre casă lăsând în urma amintirea unei experienţe frumoase.

Câteva fotografii făcute către de mine şi organizatori vă vor descrie mai bine atmosfera festivalului.

De la organizatori am aflat că pe 1 Decembrie ne aşteaptă din nou la Exflor cu multe surprize.

Veniţi şi voi!

Niciun comentariu: