marți, 18 octombrie 2016

Unii oamenii se iubesc...și apoi se despart

Un prieten bun de-al meu dorește să se căsătorească, să își întemeieze o familie, se simte dator să încerce experienta aceasta, să intre și el în rândul lumii.
Are 30 și ceva de ani, mama lui îl toacă la cap zilnic, colegii și colegele de serviciu la fel.
Începe deja să-i evite din cauza asta, cum necum atunci când îl observă la un moment dat, cineva întreabă sau aduce vorba despre căsătorie, lucru care îl irita teribil.

Marea lui problemă este că nu are cu cine să se căsătorească, nu a găsit persoana potrivită cu care să se înțeleagă și să fie alături de aceasta și la bătrânețe.
Și cum să se căsătorească dacă nu-i place suficient de mult o femeie?

Ca de iubit a iubit câteva femei și acestea l-au iubit la rândul lor, însă nu a fost suficient.
Nu a fost să fie, să își întemeieze o familie cu niciuna dintre acestea.
Alt prieten a fost căsătorit de trei ori, o altă prietenă la fel.
Adică ăștia oamenii curajoși și responsabili, încearcă la infinit până merge.
Unii fac copii cu fiecare dintre soții sau soți.
De aici și vorba aceea:"Copiii mei împreună cu copiii tăi i-au bătut pe copiii noștri!"

Un coleg de muncă zice astăzi: "Ce nenorocire, X divorțează!"
"Poate este o ușurare!", îi răspund eu zâmbind.
"Va fi liber să iubească pe cine vrea și se poate oricând recăsători."
Adică un nou început pentru un nou drum, mai bun sau mai rău.

Și ce iubiri, ce trecut frumos au avut toți aceștia la începuturile căsniciilor lor, acum mulți mulți ani.
Că am fost la nunțile lor, la toți, la unii și la botez, am dansat, ne-am distrat, ne-am pozat și filmat, ne-am postat și pe facebook pozele de la ultima nuntă la care am participat.

Fiecare a trăit o poveste de iubire care la un moment dat s-a sfârșit.
Pentru că unii oameni se iubesc o vreme și apoi se despart.
Mulți oameni rămân împreună și dacă nu se mai iubesc.
Și iubesc de multe ori în secret pe altcineva
Sau la vedere, fiecare cum crede că e mai bine pentru el.

Fiecare cu motivele lui, cu povestea lui, cu viața lui așa cum vrea să și-o trăiască, frumos său urât, iubind sau urând.

Niciun comentariu: