duminică, 9 octombrie 2016

Cum se mai distrează lumea!

Într-o seară la o masă stăteau 2 fete singure, în timpul unui sincron așezându-mă alături de acestea, le-am întrebat de ce nu dansează și ele și au început să dea din cap în semn de NU, stânga-dreapta, amândouă în același ritm, că două păpuși reglate să se miște în același timp, speriate efectiv de gândul că ar trebui să danseze.
Le place să admire lumea care dansează.

O altă fată cu moaca dată cu glet din abundență a zis că este obosită și că îi este urât să meargă acasă atât de devreme singură, pentru că prietenul ei este la băut cu băieții și ea nu are ce face și vrea să piardă timpul până i se face somn.
Îi place să se uite la cei care dansează.

O fată frumoasă a urlat un NUUUUUUUUU isteric de parcă o înjunghiase Jack Spintecătorul, râzând cu gura până la urechi pe când admira lumea dansând un sincron afro, mă refer la cel cu TAXI adică, pentru cei care știu melodia.
Îi place să asculte muzică și atmosfera din club.

O fată grasă încearcă să îmi explice de ce nu-i place salsa.
Nu înțeleg nimic, pentru că spune o poveste prea lungă despre nimic.
Pentru că le place altora și se bucura dansând salsa.
Nu-mi dau seama dacă îi place ceva.

Câteva fete singure au fumat un cartuș de țigări și au dansat un dans pe oră.
Le place socializarea și fumul de țigară.

Niște studenți străini au băut la greu și au dansat în legea lor cu berile în mână.
În țara lor de origine dacă ar bea atât ar fi decapitați.
Iar noi dacă ne-am comporta cum se comportă ei la noi am fi trași în țeapă.
Le place băutură.

Indiferent dacă le plac sau nu aceleași lucruri oamenii se distrează în același loc deși fac lucruri diferite.
Iar cei cărora nu le place nimic și nu fac nimic se adaptează.

Niciun comentariu: