sâmbătă, 15 octombrie 2016

Prin geam...ne priveam si dansam.

M-am uitat la ea ca printr-un geam.
Ea s-a uitat la mine la fel.
Ne cunoscusem prin iarna la ziua unui prieten, era însoțită de doi indivizi cu moaca de maneliști, țigănoși, cefosi, cu lanțuri groase de aur la gât și brățări la mâini.
Altă dată am văzut-o cu un tataie, un tip mult mai în vârstă decât mine chiar, încât am crezut că este soțul ei sau tatăl ei.
Dansasem un singur dans, mirosea a cantină, a ceapă prăjită amestecată cu miros de varză călită.
Îmi amintea de vremurile studenției, când dacă intrai în cantină R3 din Regie, întâlneai aceste mirosuri împreunate și impregnate în pereți, mobilier și perdele.
M-am întrebat de multe ori cum pot unele tipe drăguțe să vină la o petrecere mirosind a mâncare, mai ales în condițiile în care locuiesc singure și nu au copii, soț etc?
Sau a transpirație iute sau acră, așa cum miros unele dintre ele.
Care și în aceste condiții au aere, aere atât de mari încât zici că-s ventilatoare, vorba unei amice de-a mea, care a deranjat anumite persoane atunci când am citat-o.
Eu le-am zis pompe.Pompe de aer.
Pentru că mă îndoiesc că fetele astea își pierd vremea mestecând în oale și tigăi.
Sau cine știe or fi bucătărese?
Pentru că din întâmplare cunosc cel puțin una care miroase frumos și este și drăguță și îngrijită.
Deci ca să revin la povestea mea, ne-am uitat unul la altul ca prin geam.
Schimbasem cumva id-urile  de facebook, am vorbit și la telefon, ne-am întâlnit o singură dată, ne-am plimbat, am vorbit, apoi ne-am despărțit.
Mi-a zis la despărțire că a fost o seară minunată.
Mie mi s-a părut o seară de căcat, superplistisitoare așa încât nu cred că era necesar să o facem din vorbe minunată dacă nu a fost deloc și nu știu de ce cred că putea fi frumoasă dar nu a fost să fie.
Adică stiu dar nu vreau sa scriu despre asta.
Cu toate că ne-am uitat unul la altul ca prin geam am dansat împreună din întâmplare într-o seară la ziua altcuiva.
Ne-am trezit față în față și ne-am îmbrățișat și am dansat împreună câteva minute.
Nu s-a întâmplat nimic extraordinar.

Pentru că și oamenii care privesc unii la alții că prin geam pot dansa împreună!




Niciun comentariu: