sâmbătă, 22 octombrie 2016

Sconcșii nu au murit!

"Mergi mâine la party?", o întreb pe Julieta, ca Romeo sub balcon, în renumită piesa.
"Nu merg ca sunt obosită, mă ia somnul, nu știi cât de rău mă simt când nu dorm!", îmi răspunde Julieta transpirată leoarcă , dupa ce  am alergat câteva mii de metri pe muzica câteva zeci de oameni.
Julieta este îmbrăcată în blugi, are sus un tricou marinăresc și părul strâns la spate în coada cu o clamă mare de plastic.

Vineri după concertul  pentru pian de Beethoven mergea o salsa pentru dezmorțirea oaselor.
Intru pe ringul de dans și mă împiedic de Julieta.
Julieta îmbrăcată în aceeași blugi și același tricou marinăresc că joia.
Se zice despre oameni ca atunci când vin îmbrăcați și a doua zi cu aceleași haine nu au dormit acasă.

"Julieta ce faci nu ai dormit acasă?", zic în gândul meu de Romeo bulversat.
Nu ai dormit nu ai dormit, dar e ora 23,00 în până mea, până acum munceai o zi întreagă, făceai sex de 5 ori, 7 dușuri și te și schimbai pentru party.
Așa credeam eu, Julieta nu are cum să gândească la fel ca mine și nici ca alții.

Că așa ajung unele gagici la pensie nemăritate și nu știu de ce.
Cică bărbații sunt misogini, că nu și  schimbă gagicile hainele transpirate atunci când trebuie.
Oricum după o zi de muncă trebuie schimbate oricum, cel puțin eu așa mi-am învățat copiii.
Și cred că i-am învățat bine.

Iar cine nu le schimbă intra în familia sconcșilor.
Care încă trăiesc prin unii dintre noi și pentru aceștia.
Sconcșii nu mor niciodată.

Cel mai bine vă dați seama dacă dați o tură cu autobuzul pe Rocada.

Niciun comentariu: