sâmbătă, 22 octombrie 2016

Nu am înțeles de ce...

Nu am înțeles de ce vin bețivii în unele cluburi de dans.
Nu că ar avea interzis dar pot bea mai ieftin în alte locuri din Craiova.
Fără să te împiedici de ei, fără să se împiedice de tine și fără, fără, fără...

Dacă prietena mea sociopata ar fi fost prezenta aseară la ora X în clubul Y i-aș fi arătat 2 ventilatoare.
Au intrat pe lângă mine , care la ora aia mă aflam în dreptul ușii, cu nasul pe sus, s-au uitat sfidător și totodată cu milă și scârba înspre cuplurile care dansau.
S-au îndreptat spre bar și-au cumpărat ceva de băut, au schimbat câteva vorbe cu un tip, au mai aruncat câteva priviri sfidătoare înspre cei care dansau și apoi au dispărut întocmai cum au apărut.

În urma lor a rămas miros de nimic.
"Uite două pompe la bar!", i-am zis doamnei E în timp ce dansăm împreună.
Pompau aer, ventilau, aruncau cu tone de ifose înspre toată lumea.
Ceea ce nu știau cele două figurante este că pentru femeile din clubul Y singurele ifose demne de luat în seamă sunt atunci când cineva face mai mult de 3 piruete o dată dintr-un foc.

În rest bășinile și aerele amatoarelor de felații care tratează comunitatea de salsa cu o superioritate nejustificată nu impresionează pe nimeni.

Niciun comentariu: