luni, 3 octombrie 2016

Prin dans oamenii devin uniți

În ultimul an în cluburile de dans pe care le-am vizitat sau prin alte locuri unde am avut ocazia să dansez sau să învăț câte ceva din frumusețea dansului, am văzut mulți străini, bărbați sau femei.
Străini de România însă nu și de dans, fiecare dintre cei pe care i-am văzut știau destule despre dans, muzica și nu numai.
Și erau dornici să împărtășească celor interesați câte ceva din experiența lor.

Oameni cu care m-am împrietenit sau cu care am schimbat câteva vorbe, mi-au dovedit că dansul este un mijloc de a lega relații de amiciție în timp scurt cu persoane pe care le întâlnești prima oară.
Poți discuta despre dans, România sau Craiova, poți dansa, poți învăța câte ceva de la aceștia și evident poți rămâne și cu o amintire frumoasă.

Dacă fac un mic bilanț am cunoscut: o olandeză, un turc, un vietnamez, un chinez, o bulgăroaică, două italience, două poloneze, o turcoaică, o croată, un portughez, un portorican, un cubanez, un francez, câțiva marocani și un israelian.
Fiecare dintre aceștia știa să danseze câte ceva foarte bine: salsa LA, salsa cubană, bachata, tango argentinian sau kizomba.
De la fiecare am învățat câte ceva din tainele dansului.

Iar dacă unii dintre conaționalii acestora în țările lor natale și-ar fi pus bombe unii altora în chiloți, aici străinii au dansat împreună.
Pentru că dansul este un mesager al păcii și prieteniei.

Niciun comentariu: