sâmbătă, 16 iulie 2016

Un loc relaxant

Azi am descoperit un loc minunat.
A fost botezat de cineva in concordanta cu senzatia pe care o simti cand ajungi aici.
Multi  cunosc locul, auzisem despre  el dar nu am avut ocazia sa ajung aici niciodata.
Nu este departe, sunt vreo 32 de km de la Craiova pana acolo, drumul este bun si placut, pana acolo mai treci prin cateva paduri unde ai ocazia sa admiri o priveliste relaxanta; daca te-ai saturat de blocurile comuniste, gri, strazile imputite, vecinii galagiosi si nesimtiti, praful din oras, cenusa de la termocentrala, hartiile si sticlele aruncate aiurea, betivii de care te impiedici la tot pasul, tiganii si persoanele isterice care isi pun poalele in cap pe facebook cand le arati gunoiul ascuns sub covor sau  programele tv insipide, acesta este unul locurile  potrivite, unde iti poti incarca bateriile.

Un loc in mijlocul naturii, curat, linistit si nepoluat, o adevarata incantare pentru iubitorii naturii.
O idee minunata, o locatie interesanta pentru cei care nu au casa de vacanta sau locuinta la tara si nu doresc sa se indeparteze prea mult de oras.
Am stat in padure si am admirat lacul, m-am plimbat in jurul lacului pe o poteca prin padure si m-am simtit minunat.
Pentru amatorii de pescuit este cu atat mai mult o locatie demna de luat in seama.
Am facut cateva fotografii pentru a va deschide apetitul de plimbare.












Nu pot estima cat de relexant este locul pentru dependentii de internet sau programele tv.
Ramane de vazut pentru cine va sta acolo cateva zile.
Eu voi reveni acolo zilele urmatoare cu mare placere!

Niciun comentariu: