marți, 19 iulie 2016

Intalnirea de promotie

Arabu nu se dezice niciodata, de data asta am  facut intalnirea de promotie la Versailles, pe nimica toata, am platit numai avionul, pentru cazare, masa festiva si celelalte cheltuieli ne-au rugat zeci de sponsori sa-i bagam in seama, sa ne ajute, sa ne sprijine oferindu-le la schimb reclama pe blog.
Au venit majoritatea colegilor, am depanat amintiri ,am mancat, am baut si am dansat,  ne-am simtit ca la douazeci de ani.
A fost cea mai frumoasa intalnire de promotie, am avut niste costume special concepute de Catalin Botezatu pentru aceasta ocazie.

Din pacate mi s -a stricat cardul de  memorie de la aparatul foto si nu am reusit sa recuperez decat cateva fotografii cu niste personaje pe care ii cautau de zor Richelieu, Mazarin, Ludovic al-XIV-lea, D'Artagnan, Athos, Portos, Aramis, Pardaillan, Fausta si  Cocosatul De Notre Dame, Doamna de Monsoreau, Hitler, Stalin, Molotov, Lenin, Gerard Depardieu , Jean Paul Belmondo, Alain Delon si redactia de la BBC..




Cu Richelieu si Mazarin am servit o votca la bar, in timp ce Arabu dansa Katiusa cu Grecu,  Olteanu juca table cu Droghir, si Soleil canta o arie de opera cunoscuta.
Fiecare dintre acestia enumerati mai sus ii cautau pe cei din fotografie pentru alt motiv, evident!
Daca-i vede cineva pe undeva, va rog sa-i transmiteti  domnului din fotografie sa raspunda la telefon!
Iar eu promit sa nu mai fumez porcarii ca am inceput sa am vedenii!





Niciun comentariu: