luni, 25 iulie 2016

In parc

Niste prieteni de-ai mei s-au plimbat prin parc ieri, unde evident au facut fotografii.
Nu cu ursul, nu cu maimuta ci doar cu vegetatia, cu natura....sau ceea ce a mai ramas din ea.
Natura este distrusa si macelarita jalnic din Parcul Nicolae Romanescu.
Recent am auzit o domnisoara foarte draguta de altfel si simpatica, zicand:
"Eu nu am nicio treaba cu natura!"
De parca ar fi fost adusa de un extraterestru si nu nascuta natural, in mediul nostru natural...ma rog fiecare cu filozofiile lui chiar daca au sau nu au legatura cu realitatea sau logica, filozofii sa fie !
Probabil multi nu au treaba cu natura, dar numai la modul ca distrug mediul natural, rup pomii, sparg, degradeaza, polueaza apele sau arunca gunoaie nechibzuit in mediul natural...ca si in pozele de mai jos facute de prietenii mei, pe care-i doare sufletul de ceea ce se intampla cu unul dintre cele mai frumoase parcuri naturale din Europa.






Pentru acei care sunt curiosi, lucrarile se vor termina pe 31 decembrie 2018. 

Niciun comentariu: