duminică, 16 octombrie 2022

SEDUCĂTORII PE FACEBOOK :



1.ANALFABETUL: "Tiam vazut pozele pe fb esti foarte frumuoasa".
2.TIMIDUL: "Scuză-mă că te deranjez. Te urmăresc de mult timp, dar nu am avut curajul să-ți scriu până acum".
3.GRĂBITUL: "Dă-mi numărul de telefon să te sun!"
4.PSIHOLOGUL: "De ce nu vrei să ne întâlnim? În refuzul tău citesc o oarecare inhibiţie secsuală. Probabil din cauza educației severe pe care ai primit-o, care te condiționează şi acum".
5.FILOZOFUL: "Viaţa e scurtă, trebuie trăită. Ai auzit de Orazio, ştii ce înseamnă CARPE DIEM?"
6.POETUL: "Aseară am scris câteva rânduri, gândindu-mă la tine... vrei să le citeşti?
Eşti o floare, eşti un crin..."
7.GHINIONISTUL: "Am 45 de ani şi nu mi-am găsit încă jumătatea. Locuiesc cu părinții, dar mi-aş dori să locuiesc cu tine".
8.IRASCIBILUL: "Cine te crezi, fă, să-mi spui mie că nu vrei să ne-ntâlnim? Cine eşti, fă? Lady Diana?"
9.TEHNOLOGICUL: "Ai uaţap? Ai skaip? Ai vebcam?"
10.LINGUŞITORUL: "Tu eşti radiera, eu sunt creionul. Te rog nu mă şterge din viaţa ta!❤"
11.CRIPTICUL: "Cf? Vrei să vb? Nb."
12.OPTIMISTUL: "Sunt văduv de ani de zile, am 65 de ani, dar din punct de vedere secsual sunt foarte activ. În pat sunt un vulcan. Dacă nu crezi, te invit să probezi".
13.LĂUDĂROSUL: "Toate femeile sunt moarte după mine, ar trebui să te consideri norocoasă că te bag în seamă. Mooamă, ce-ți fac când ne întâlnim".
Viața bate filmul. ........



Preluată de la Diana Iuliana !😘

Niciun comentariu: