miercuri, 17 martie 2021

Despre propagandă...

Preluată:
"Asta e realitatea cu parere de rau🤔Dacă mă vaccinez, nu o să mai port masca?
- Nu! Masca se va purta în continuare.
- Dar restaurantele se vor deschide, oamenii vor putea lucra normal?
- Nu!
- Dar dacă ma voi vaccina, mai pot face boala? Cât timp durează imunitatea dată de vaccin?
- Nu știm care e perioada de imunitate dată de vaccin, dar știm sigur că trebuie repetat periodic.
- Dar dacă fac vaccinul, îi mai pot îmbolnăvi pe cei dragi?
- Bineînțeles, vaccinul protejează doar pe cel vaccinat, nu îi protejează pe ceilalti, tocmai de aceea se va purta mască în continuare.
- Adică nu facem vaccinul ca sa arătăm că ne pasă de cei dragi, ci doar ca să arătăm că ne pasă de noi înșine?
- Cam așa.
- Dar dacă vaccinăm toți copiii, școala poate reîncepe normal?
- Nu, pentru că cei mici vin acasă, la bunici, și pot transmite boala acestora.
- Dar dacă mă vaccinez, voi putea merge la concerte și meciuri, pe stadioane?
- Nu, acestea vor rămâne închise, pentru a se evita aglomerațiile, unde se poate răspândi virusul purtat chiar de către cei vaccinați.
-A, deci distanțarea socială, dezinfectarea și toate restricțiile de acum se vor păstra în continuare?
- Da.
- Și atunci de ce să mă vaccinez?
- Ca sa faci o formă mai ușoara a bolii.
- Și dacă am făcut deja o formă ușoară a bolii, tot trebuie să mă vaccinez?
- Da, pentru că te poți reinfecta.
- Dar mă pot reinfecta și dupa vaccin.
- Da. Dar cu vaccinul, virusul nu te poate ucide.
- Dar nici boala nu ucide decât într-un procent extrem de mic. Și ești sigur că virusul nu îi poate ucide pe cei vaccinați?
- Nu.
- Și atunci, de ce sa imi fac vaccinul?
- Pentru că e un efort internațional extraordinar, material, informational și logistic să se vândă cât mai multe vaccinuri. Se incearcă inclusiv șantajul, că nu vei mai fi primit in avion, la scoala, la medic, la muncă. Despre asta e toata povestea: s-a ajuns inclusiv la un șantaj mondial, de frică să nu eșueze toată campania de propagandă la fel cum a eșuat și propaganda cu vaccinul împotriva gripei aviare, în 2009."

Niciun comentariu: