duminică, 9 octombrie 2016

Webstock

Am câteva texte pe care le-am scris zilele trecute dar încă nu le-am postat.
Unele dintre acestea nu vor plăcea nimănui dar am avut chef să le scriu și mai doresc să le recitesc.

Ar trebui să scriu ceva despre Webstock.
Și despre Cristian Manafu care a organizat acest eveniment.
Webstock este un fenomen, un regal al Social Media, bine organizat, cu o prezență numeroasă a bloggerilor din toată țara curioși să facă schimb de experiență și să învețe lucruri noi de la
organizatori și invitații acestora.



Fiecare dintre invitați: Alexandru Tomescu, Marian Godina, Paula Herlo, Sorin Onisor sau Howard Dell a avut ceva de spus din experiența sa celor câteva sute de persoane prezente începând cu ora 9.00  la Hotelul JW Marriot din București.

Foarte interesantă a fost partea a doua a evenimentului, eu am participat la două dintre seminarii, respectiv la "How to grow your blog" și "How to Vlog".
În cadrul acestor seminarii au vorbit și răspuns la întrebările noastre Vali Petcu, Radu Dumitru, Luiza Daneliuc, Matei Dima, Bianca Adam, Costin Cocioabă, Laura Musuroaea și Geanina Staicu Avram.

La finalul manifestării s-au acordat premii pentru cele mai bune și inedite proiecte din social media și începând cu ora 21.30 până spre dimineață doritorii au putut dansa în The Pub.
Am participat pentru prima dată la un eveniment de acest gen și asemenea anvergură și pot spune că merită efortul.
Ai ocazia să cunoști oameni deosebiți, să afli multe lucruri interesante și de ce nu, să te și distrezi!
Iar Cristian Manafu a fost la înălțime până în zori de ziuă.

Ne vedem la anul din nou la Webstock!

Niciun comentariu: