marți, 13 august 2024

ARHI DESIGN din Craiova produce papetărie de calitate

Suntem la jumătatea lunii august şi îmi amintesc cu mare plăcere şi nostalgie de momentele în care împreună cu mama şi fratele meu mergeam la librărie ca să ne cumpere rechizite şcolare având în vedere că urma să înceapă noul an şcolar.

După 1990 mi-am luat în serios în fiecare an rolul de tată şi profitând de oferta mult mai diversificată mergeam împreună cu fetele mele pentru a le cumpăra cele necesare odată cu începerea şcolii.

Multe dintre fostele librării nu mai există, însă mirosul de caiete proaspăt ieşite din fabrică sau de cărţi tipărite nu a dispărut, îl găsim la tot pasul în mici magazine de cartier sau supermarketuri.

Iată că lucrurile s-au schimbat foarte mult în producţia şi comerţul cu produse de papetărie astfel încât în anul 1992 a fost înfiinţată la Craiova firma ARHI DESIGN având activitatea orientată spre comerțul cu articole de papetărie, inițial pentru uzul școlarilor și studenților (caiete, blocuri de desen, instrumente de scris, creioane colorate), adăugând ulterior și articole necesare birourilor (hârtie pentru copiatoare, bibliorafturi, dosare, plicuri, capsatoare și perforatoare, etc.)

După 1995, a fost luată decizia ca o parte din articolele aflate în ofertă să fie produse chiar de firma ARHI DESIGN. Așa a început producția de dosare, carnețele și bloc-notesuri, folosind pentru început câteva echipamente și o mică ghilotină instalată într-o baracă metalică din incinta Centrului de Librării din Craiova

În anul 1998 după achiziția unui teren, a fost ridicată o hală de cca. 400 mp în care au fost instalate vechile echipamente dar și o mașină complet automatizată pentru producția de caiete.

În prezent activitatea firmei se desfășoară pe o suprafață de cca. 8.000 mp. Dintre care cca. 3.000 mp. au ca destinație producția de articole de papetărie, depozitarea și activitățile logistice aferente peste 50 de persoane fiind implicate în management, producție, distribuție și marketing

Oferta ARHI DESIGN conține câteva sute de articole și se adresează unui număr important de clienți permanenți, magazine de specialitate, super-market-uri, întreprinderi private și autorități ale statului aflate pe întreg cuprinsul țării.




Vizitând fabrica într-o zi de duminică când am sărbătorit şi blogmeet-ul #131 mi-am format o idee despre cât de complexă este atât producţia de caiete, agende, calendare, dosare etc. şi de asemenea ce presupune vânzarea acestora.







Finalul vizitei şi schimbul de păreri şi impresii l-am făcut cu colegii şi prietenii la un grătar stropit cu bere.





Anul acesta şcoala începe cu ARHI DESIGN, locul unde puteţi cumpăra caiete produse la Craiova si papetărie de calitate produsă in România.


Niciun comentariu: