miercuri, 23 noiembrie 2022

A dat din cap,a zâmbit și a ieșit

.... Mama mi a spus odată că a intrat într-o cameră unde doi prieteni discutau despre ea , nu știau că ea este acolo. A dat din cap,a zâmbit și a ieșit.
...  Mama mi a spus că a avut o prietenă care a vorbit o de rău, nu a știut niciodată că mama a aflat , mama nu a menționat niciodată. Ea a zâmbit și a plecat din această prietenie.
....Mama   mi a spus că are rude care au ales să o scoată din viața lor  , deoarece a dorit să facă o schimbare cu viața ei.A zâmbit, a dat din cap și a plecat.
 Așa că am întrebat o cum a putut să plece pur și simplu de lângă oamenii care au trădat o în timp ce pretinde că sunt prieteni și familia ei?
   Ea a răspuns că de fiecare dată când se afla la o răscruce ca aceea , trebuia să decidă cine va merge mai departe în călătoria ei cu ea.
 Asta i a arătat pe cine poate lua cu ea.
    Așa mi a explicat că nu trebuie să te superi niciodată pe o persoană care te trădează , chiar și în numele prieteniei și familiei.
  Doar pleacă- te cu grație și bucură - te de călătoria ta cu toți oamenii noi pe care Dumnezeu îi pune în locul lor.(de anonim) 

Niciun comentariu: