vineri, 10 iunie 2022

Lucruri

Lucruri pe care le-am învățat din anii de relații de rahat

1️⃣Nu aborda bărbații/femeile logodiți/logodite, căsătoriți sau doar dintr-o relație de o mie de ani pentru orice motiv din lume.
2️⃣Dacă cineva e zgârcit cu portofelul, e zgârcit cu sentimentele lui.
3️⃣Foarte rar ca doi oameni foarte diferiți să poată funcționa împreună.
4️⃣Bucuriile sexului ajung la final. Tot timpul.
Dar măcar trebuie să fie EXPLOZIVE la început.
5️⃣Niciodată să nu faci compromisuri cu visele tale.
6️⃣Nu renunța nici o secundă să fii tu însuți.
7️⃣Nu renunța niciodată la lucrurile sau pasiunile pe care le iubești.
8️⃣Nu este necesar să spui totul mereu.
9️⃣Gelozia este inutilă și e nașpa.
1️⃣0️⃣Oamenii care locuiesc cu mama lor după 30 de ani au probleme mari, mari.
1️⃣1️⃣Trișorii devin rareori credincioși: trădarea este o înclinație.
1️⃣2️⃣Trebuie să fii hotărât și în echilibru cu tine pentru a avea o relație sănătoasă cu o altă persoană.
1️⃣3️⃣Nu îndrăzni să crezi că poți salva pe cineva. Pentru asta există psihologi și psihiatri.
1️⃣4️⃣Nu amâna: dacă nu ești convins, taie. Viața este minunată și scurtă. Timpul este cel mai prețios lucru pe care îl avem.
Relațiile s-au schimbat ireversibil în ultimii 50 de ani, familia "tradițională" va dispărea.
Iubirea de la vârsta de 20 ani nu se mai întoarce niciodată. Dacă se întoarce la 50 e foarte grav și periculos.
Să nu credeți în cuplurile care pozează fericite și pasionate pe Facebook.

Iubirea este o avere pentru puțini: nu se caută, nu se cucerește.
Dar dacă nu vine putem fi fericiți oricum.
Eu sunt soarele, nu am nevoie de nimeni care să mă facă să strălucesc.

Mi-a luat ceva ani să-mi dau seama.


Niciun comentariu: