sâmbătă, 16 decembrie 2017

Il Forno Pub&Grill

Am descoperit în Craiova un loc plăcut, curat, cu personal amabil și serviabil unde poți mânca o pizza bună și bea un suc, o bere, o cafea sau un ceai la prețuri decente, este vorba de Il Forno Pub&Grill

Mă veți întreba: mai există așa ceva în Craiova? 

Uite că există, zic eu,  mai ales că am fost acolo după ce mă țepuisera ultracentral unii de dimineață cu un ceai de fân vândut drept ceai de lămâie pe care ne-au pus să îl plătim de două ori.

Am ajuns la Il Forno la întâlnirea bloggerilor cu numărul 70, întâlnire la care am primit și cadoul de la Secret Santa.

Il Forno Pub&Grill este situată central într-o casă unde pe vremuri a fost o policlinică de copii, loc denumit de cei mai vârstnici "Casa pe roți" din cauză că a fost mutată de către inginerii constructori în spatele blocurilor pe vremea lui Ceaușescu.

Oganizatorii întâlnirii ne-au prezentat câteva dintre preparatele pizzeriei despre care nu pot să spun decât că sunt delicioase:

- Paste Pollo Funghi - paste cu pui și ciuperci hribi




- Paste al Gamberetti - paste cu creveți și roșii cherry, stropite cu vin alb și usturoi




- Pizza Happy Italy noua vedetă a pizzeriei Il Forno, cu un mix de carne de vită cu condimente bine alese, salată iceberg, roșii cherry și un delicios sos de usturoi





- Pizza Desert - una dintre netradiționale pizza din, cel puțin, Craiova, cu prune, scorțișoară și o cremă de brânză de vaci cu vanilie





- Pizza Nutella - o pizza dulce care o veți găsi tot timpul în noul meniu Il Forno






Mie mi-a plăcut toate preparatele și deși sunt fan brânză sau pizza Quatro Formaggi am apreciat foarte mult pastele Pollo Funghi.

După cum vă povesteam la final a venit moșul la toți cei prezenți, mie mi-a adus o sticlă de țuică bio pe care o voi cunsuma fiartă la masa Crăciun împreună cu familia și musafirii.






Atmosfera a fost amuzantă cum este de obicei la întâlnirile noastre și puteți desluși și în fotografiile făcute de Damian Irimescu la acesta întâlnire.





Până la următorul blogmeet care se pare că va fi în același loc puteți ieși la o cafea cu prietenii în acest pub dacă sunteți fan pizza Craiova, loc pe care vi-l recomand sincer.

Niciun comentariu: