vineri, 28 iulie 2023

BANC CU INGINERI

 
Moare un inginer şi ajunge la Porţile Raiului. Îl caută Sfântul Petru prin catastife dar nu-l găseşte defel, şi atunci îi spune inginerului :
- Îmi pare rău dar trebuie să te duci în Iad.
Inginerul n-are ce face şi se duce în Iad, dar sătul de mizeriile specifice Iadului începe să facă diverse îmbunătăţiri.
Cu trecerea timpului, Iadul începe să beneficieze de ISO 9000, SAP, control de fluxuri de cenuşă, aer condiţionat, cuptoare de smoală cu alimentare automată, closete cu auto-spălare, sala maşinilor automatizată, programe de siguranţă şi prevenire a accidentelor, scări rulante, reţele de comunicaţii cu fibră optică, programe de mentenanţă predictivă, sisteme de control field bus şi Hart, acces pe bază de amprente digitale, Wi-fi, iPod-uri etc ...
•••••••••••••••••••••••••••••
Într-o bună zi, îl sună Dumnezeu pe Satana la telefon şi-l întreabă cum mai merg lucrurile în Iad.
Îi răspunde dracul :
- Suntem pe cale să ne certificăm ISO 9000, 14000, 18000, 21000, avem un sistem de control de flux al cenuşii, aer condiţionat, closete cu drenaj prin infraroşii, scări rulante cu limitatoare automate de sarcină, echipament domestic pentru eficienţă energetică, internet la liber ... 
Până şi eu am publicat prima versiune a paginii mele web.
La care Dumnezeu tună prin telefon :
- Ceeeeeeee ??? Vrei să spui că ţii cumva acolo la tine vreun inginer ???
Dracul, cu tupeu, îi răspunde:
- Da! Da' de ce întrebi?
- Aşa ceva e inadmisibil! Ce face un inginer în Iad? Locul lui nu este în Iad. Inginerii întotdeauna merg în Rai. Să mi-l trimiţi imediat, m-ai auzit?
- Nici prin cap nu-mi trece, zice dracul. Inginerul va rămâne cu mine pentru eternitate.
- Trimite-mi-l imediat, că dacă nu, te dau în judecată!
La care Satana începe să râdă în hohote:
- Nu zău, chiar aşa? ŞI... DE UNDE O SĂ SCOŢI TU UN AVOCAT?
•••••••••••••••••••••••••••
Fac precizarea că bancul se aplică numai inginerilor adevărați . Cei cu diplome plătite sau numai de formă, cred că nici nu înțeleg nici ingineria și nici bancul .
Sănătate maximă !!!
○○○○○○○○○○○○○○○○

Înțelegându-i pe ingineri - în 4 acte
•••••••••••••
Înțelegându-i pe ingineri - Actul Unu  
Doi studenți la inginerie mergeau prin campus când unul dintre ei spune: 
- De unde ai bicicleta asta superbă? 
Al doilea răspunde: 
- Să vezi, ieri mergeam pe aici gândindu-mă la referatele mele, când a apărut în fața mea o femeie foarte frumoasă pe această bicicletă. Și-a scos toate hainele și mi-a spus: 'Ia de la mine orice poftești'. 
Celălalt dă din cap înțelegător și zice: 
- Ai făcut o alegere bună... Hainele ei probabil nu ți se potriveau! 
 ••••••••••••••
Înțelegându-i pe ingineri - Actul Doi 
Un arhitect, un artist și un inginer discutau despre cu cine e mai bine să îți petreci timpul, cu nevasta sau cu amanta. Arhitectul a zis că preferă să fie cu nevasta, așa putea construi fundația la o relație veșnică. 

Artistul a spus că preferă să fie cu amanta. În ea găsea mai multă pasiune și mister. 

Inginerul a spus că preferă să le aibă pe amândouă. 

- Amândouă?! au întrebat ceilalți. 
- Da. Dacă ai o nevastă și o amantă, fiecare se va gândi că ești cu cealaltă și atunci poți să stai la serviciu să-ți termini treaba pe ziua următoare. 
 •••••••••••••
Înțelegându-i pe ingineri - Actul Trei
- Optimistul: paharul e pe jumătate plin. 
- Pesimistul: paharul e pe jumătate gol. 
- Inginerul: paharul are dublu din capacitatea necesară. 
•••••••••••••
Înțelegându-i pe ingineri - Actul Patru
Un inginer traversa un drum când broasca din basme îi atrage atenția și îi spune: 
- Dacă mă săruți voi deveni o prințesă frumoasă. Inginerul ia broasca de pe drum și o bagă în buzunar. Broasca a repetat mai tare: 
- Auzi, dacă mă săruți, voi rămâne cu tine toata săptămâna. 
Inginerul a scos-o din buzunar, i-a zâmbit și a vârât-o înapoi. Atunci broasca a strigat: 
- Fii atent domnule, dacă mă săruți, voi deveni o prințesă frumoasă, voi rămâne toată săptămâna cu tine și voi face ORICE vrei. 
Inginerul o scoate din buzunar, îi zâmbește și o pune înapoi. Broasca disperată devine isterică: 
- Măi, ce-i cu tine. N-auzi că-s o prințesă frumoasă și că voi face dragoste cu tine o săptămână?! Care-i baiul? De ce nu mă săruți odată naibii?! 
Inginerul îi răspunde: 
- Auzi, măi, eu sunt inginer. N-am timp de muieri, dar să dai de o broască vorbitoare.. . asta chiar e interesant!!!
••••••••••••••••••••••••••
 Un loc de CONCLUZIE
Ține cont de această observație :
- Dacă dimineața când te trezești, constați că nu ești inginer, ești norocos
- Dacă te trezești, nu ești inginer și o blondă spectaculoasă doarme lângă tine în pat, ești îngrozitor de norocos.
 - Dacă te trezești, ești inginer și o blondă superbă doarme în pat lângă tine ... nu te stresa, încă visezi. 
 •••••••••••••
Dacă poți citi acest  mesaj ești binecuvântat dublu :
1. pentru că cineva și-a adus aminte de tine ;
2. pentru că îți merge net-ul, ceea ce intră în domeniul miracolelor!
 ••••••••••••••••••••••••••
Trimite asta mai departe la inginerii pe care-i cunoști și dăruiește-le un zâmbet, ca să-l savureze și nu numai lor ...
•••••••••••••
Și voi ceilalți, care nu sunteți  ingineri, distrați-vă !!!!!!!
••••••••••••••••••••••

Niciun comentariu: