vineri, 28 aprilie 2023

9 tipuri de limite sănătoase


1. Am să spun "Nu" cererilor care-mi depășesc abilitățile;
2. Voi evita cu desăvârșire să influențez un alt om pentru motive egoiste;
3. Nu voi tolera minciunile;
4. Nu voi tolera lipsa de respect la adresa mea și nu voi interioriza insultele, ele au legătură cu celălalt, nu cu mine;
5. Nu voi alerga după oameni care m-au respins direct sau indirect, le voi accepta alegerea;
6. Nu mă voi întâlni cu cineva care vrea să mă controleze;
7.  Voi abandona o relație de îndată ce realizez că este abuzivă;
8. Voi evita să fiu mereu salvatorul oamenilor care sunt în suferință;
9. Nu voi face excepție de la limitele mele pentru nimeni și pentru niciun motiv. 

Tradus și adaptat după "Mind Journal"

Andrei 
Jurnalul Unui Psiholog

Niciun comentariu: