miercuri, 29 martie 2023

Scrisori de dragoste

SCRISOAREA UNUI COPIL PENTRU PĂRINȚII SĂI :

 Dragi părinți,

Am plecat să locuiesc cu prietena mea. Știu că am doar 14 ani, dar sunt îndrăgostit!
    Nu v-am mai prezentat-o ​​pentru că știu părerea pe care o aveți față de prostituatele tatuate, dar vă înșelați. Chiar dacă e cu 20 de ani mai mare decât mine, mă iubește și m-a invitat să trăiesc în rulota ei de camping.  Acolo vom trăi și vom crește copilul care este deja pe drum. Sperăm să vă vizităm într-o zi cu copiii.
    Nu este vorba doar de sex, dorim să vă oferim mulți nepoți acum că SIDA ei nu este foarte avansată. Marghioala  merită acest lucru și multe altele!
    Mi-a deschis ochii și acum știu că marijuana nu este atât de rea. Creștem marijuana în câmp pentru a o vinde să ne putem cumpăra  cocaină. 

     Fiul vostru care vă iubește!!!
             
   
 PS: Totul este o minciună.  Sunt la casa bunicii. Am vrut să vă fac să vedeți că sunt lucruri mai rele, decât faptul că am ramas repetent.  Vă rog să-mi spuneți când mă pot întoarce acasă.😁

 RĂSPUNSUL PĂRINȚILOR:

      Dragul nostru fiu,

    Suntem atât de dezgustați încât, într-o izbucnire de nebunie, ți-am distrus Play Station-ul, ți-am distrus bicicleta și ți-am tăiat toate hainele de firmă. Am distribuit, de asemenea, fotografii cu tine dezbrăcat pe Instagram și Facebook și am spus la toată lumea că ești diferit!

    PS: Totul este o minciună. Am vrut doar să te facem să vezi că sunt lucruri mai rele decât bătaia pe care o să ți-o  dăm când vei ajunge acasă.
                       Te așteaptă cu nerăbdare ...
                             Mama și tata😁

Niciun comentariu: